וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה תרכוש 51% נוספים ממניותיה של חברת התעופה הבריטית bmi

זוהר בלומנקרנץ

29.10.2008 / 18:36

דובר חברת לופטהנזה בישראל: "לא נראה כי למהלך תהיה השלכה כשלהי על המשך פעילותן של שתי החברות בישראל"



הנהלת לופטהנזה הודיעה אתמול על מימוש אופציית הרכישה של עוד 51% ממניותיה של חברת התעופה הבריטית bmi; לא נמסרו נתונים על היקף העסקה הכלכלית. שתי חברות התעופה מבצעות טיסות קו סדירות לישראל וממנה.



חברת התעופה הגרמנית תרכוש את המניות מ-סר מייקל בישופ אשר ביקר לאחרונה בישראל. לופטהנזה מחזיקה כיום שלושים מינוס אחד ממניותיה של חברת התעופה bmi. היתרה - 20% נמצאים בידי חברת התעופה הסקנדינוווית ס.א.ס.



החברה הגרמנית קיבלה את זכות הסירוב הראשונה כאשר רכשה בשנת 99' את מניותיה בחברה התעופה הגרמנית. באפריל כבר הודיעה לופטהנזה על כוונתה לממש את אופציית הרכישה עוד השנה.



bmi מחזיקה 12% "מהסלוטס" (לוחות זמני הפעילות - המראות ונחיתות) בנמל התעופה הית'רו בלונדון, המאוד מבוקשים וזאת כנראה הסיבה להתעניינותה בחברת התעופה הבריטית הנחשבת לשניה בגודלה בפעילותה במקום.



דובר חברת לופטהנזה בישראל, טל מושכל אמר בתגובה ל-TheMarker: "בשלב זה לא נראה, כי למהלך תהיה השלכה כשלהי על המשך פעילותן של שתי חברות התעופה בטיסותיהן הישירות לישראל וממנה; הצעד הופך את bmi לחלק אינטגרלי מקבוצת לופטהנזה".



קבוצת לופטנזה דיווחה היום על ירידה ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה ל-551 מיליון יורו, לעומת רווח נקי של 1.57 מיליארד יורו בתשעת החודשים במקבילים ב-2007. יצויין, כי כחלק מקבוצה זו פועלת גם חברת סוויס השוויצרית כמותג עצמאי.



חברת לופטהנזה מבצעת 14 טיסות לשבוע בקו נתב"ג - פרנקפורט - נתב"ג; חברת bmi מפעילה טיסה יומית בקו נתב"ג - לונדון - נתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully