וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה מבטחים תגייס 200 מיליון שקל בעזרת הרחבת אג"ח

אתי אפללו

30.10.2008 / 9:53

גם כלל ביטוח הודיעה אתמול כי גייסה 200 מיליון שקל מבנק הפועלים



כלל ביטוח, בניהולו של שי טלמון, הודיעה אתמול כי גייסה 200 מיליון שקל מבנק הפועלים באמצעות הנפקת כתבי התחייבות נדחים. גם חברת הביטוח מנורה מבטחים, בניהולו של ארי קלמן, הודיעה אתמול כי בכוונתה לגייס חוב בהיקף של עד 200 מיליון שקל באמצעות הרחבת סדרת אג"ח שלה.



ההפסדים הצפויים ברבעון הקרוב בשוק ההון, שיפגעו בהכנסותיהן של חברות הביטוח מדמי ניהול בפוליסות המשתתפות ברווחים, אמורים לשחוק גם את עודפי ההון העצמי שמעמידות כמה מחברות הביטוח על סף ההון העצמי המינימלי שדורש מהן הרגולטור. לאחר שברבעון השני הכשרה ביטוח וישיר אי.די.אי נדרשו להשלמות הון - הרי שברבעון הנוכחי, ככל הנראה, יזדקקו להשלמות הון גם איילון וחברת הביטוח הגדולה כלל ביטוח.



כלל ביטוח סובלת מהפסדים הגבוהים (בדו"ח רווח והפסד ובקרנות ההון) מתחילת 2008 והיא צפויה להציג הפסדים גם ברבעון הנוכחי. משמעות הדבר שעודפי ההון העצמי של כלל ביטוח נשחקו במהירות במשך השנה - ולכן היא היתה זקוקה לגיוס ההון.



למנורה מבטחים עודפים ניכרים מעל ההון העצמי המינימלי שדורש ממנה הרגולטור - אבל, ככל הנראה, גם היא מעדיפה לגייס מזומנים לקראת הרבעונים הקשים שצפויים לחברות הביטוח בשל המשבר בשוק ההון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully