וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפ תשווק את התוכנות של קליקסופטוור

מאת שמואל שוסטר

30.10.2008 / 9:57

המשבר לא נוגע בקליקסופטוור: ההכנסות זינקו ב-56% ל-15.7 מיליון דולר והרווח קפץ ל-2.7 מיליון דולר



>> קליקסופטוור, העוסקת בפתרונות תוכנה לניהול ואופטימיזציה של מערך עובדים בשטח, רשמה גידול של 56% בהכנסותיה לרבעון השלישי של 2008, שהסתכמו ב-15.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 11 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007.

למרות המצב הקשה בשווקים, קליקסופטוור הצליחה לרשום גידול בכל שורת ההכנסות. ההכנסות ממכירת רישיונות תוכנה זינקו ב-67% ל-7.2 מיליון דולר. ההכנסות משירותי תמיכה קפצו ב-46% ל-5.8 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 2.7 מיליון דולר - זינוק משמעותי לעומת רווח נקי של 700 אלף דולר ברבעון המקביל ב-2007, ורווח של 100 אלף דולר ברבעון הקודם.



בסיום הרבעון עמדה קופת המזומנים של החברה על 24.9 מיליון דולר - גידול קל לעומת מזומנים בהיקף של 24.9 מיליון דולר שהחזיקה החברה בסוף הרבעון השני. לגבי 2008, החברה מאמינה כי תעמוד בתחזית שנתנה בתחילת אוקטובר, לפיה ההכנסות יסתכמו ב-52-54 מיליון דולר - רמה שתשקף צמיחה שנתית של 30%-35%.



אך הדו"חות החיוביים הם רק חלק מהחדשות הטובות עבור קליקסופטוור. עסקת הפצה חדשה שחתמה עם ענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP) עשויה להעלות את הכנסות החברה באופן ניכר במהלך הרבעונים הקרובים. לפי ההסכם בין שתי החברות, תמכור סאפ את חבילת תוכנת האופטימיזציה של קליקסופטוור (ServiceOptimization Suite) כיישום שלה תחת השם (Optimization by ClickSoftware & SAP Workforce Scheduling). כמו כן, תטמיע סאפ את התוכנה אצל הלקוחות באמצעות אנשיה.



קטלוג המוצרים של קליקסופטוור ישווק על ידי סאפ בשלוש חבילות נפרדות: חבילה אחתהכוללת את כל המוצרים, חבילת שירות בשטח הכוללת תיזמון, ניתוח ומיקום, וחבילת חיזוי ושיבוץ. לפי ההסכם לא תמכור סאפ מוצרים בודדים אלא רק חבילות, כשכל חבילה תכלול מינימום של 250 רשיונות. בין הלקוחות המשותפים של קליקסופטוור וסאפ נמנות מספר לא מבוטל של חברות ענק ובהן בוש, קוניקה מינולטה, פאסיפיק גאז אנד אלקטריק, פיליפס הלת'קר, סימנס פאואר, וזירוקס.



"ההסכם עם סאפ יאפשר לחברה דריסת רגל גיאוגרפית שלא היתה אפשרית עד כה", אמר פרופ' משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור. "הפרישה העולמית של סאפ תאפשר לנו להגיע למקומות שלא היינו בהם עד עתה, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת המגזרים התעשייתים בהם פועלת סאפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully