וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מקבל עוד מיליון שקל לנסיעות

מורן הרפז , צבי זרחיה

30.10.2008 / 10:10



>> תקציב הנסיעות לחו"ל של נשיא המדינה שמעון פרס יגיע ל-5.2 מיליון שקל ב-2009, לעומת 4.3 מיליון שקל ב-2008 - כך עולה מעיון בספר התקציב של משכן הנשיא שהונח אתמול על שלחן הכנסת.

הנשיא לשעבר משה קצב יקבל תקציב של 1.2 מיליון שקל לצורך לשכה, עוזרים, מזכירות, נהג, רכב ומימון הוצאות ביתו בקריית מלאכי. קצב יוכל להעסיק 3.5 משרות. לנוכח ביטול כתב האישום נגדו הוא זכאי לכל ההטבות כנשיא לשעבר. משרד האוצר מחפש לשכה בתל אביב עבור קצב.



הנשיא לשעבר יצחק נבון יקבל אף הוא תקציב של 1.2 מיליון שקל מיליון שקל, ואילו הנשיא לשעבר אפרים קציר יזכה ב-912 אלף שקל. ללשכת ראומה ויצמן, אלמנתו של הנשיא לשעבר עזר ויצמן, יוקצה סכום של 562 אלף שקל, וללשכת אורה הרצוג, אלמנתו של הנשיא לשעבר חיים הרצוג, יוקצו 524 אלף שקל. כל אחת מהן זכאית להעסיק משרה והן זכאיות לרכב ונהג. במסגרת תקציב משרד ראש הממשלה הוקצה סכום של 1.4 מיליון שקל עבור מימון לשכה לרה"מ לשעבר אריאל שרון. לשכת שרון יכולה להעסיק משרה אחת.



גם שרים בלי תיק עולים כסף: יצחק כהן יקבל 1.8 מיליון שקל, לעמי איילון יוענקו 2 מיליון שקל , חיים רמון יקבל 1.8 מיליון שקל ולשכת השר רפי איתן תזכה ב-2.6 מיליון שקל. תקציבו של משרד הגימלאים הוא 80 מיליון שקל.



אהוד אולמרט, שיפרוש מתפקידו לאחר הבחירות במארס 2009, זכאי לתקציב של כ-2 מיליון שקל להעמדת לשכה ועוזרים ויועצים כראש ממשלה לשעבר. סכום זה לא מפורט בהצעת התקציב שהוכנה בקיץ בטרם הודיע על התפטרותו. תקציב האבטחה של השרים 76 מיליון שקל לעומת 80 מיליון שקל השנה. כראש ממשלה לשעבר, יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו יקבל 200 אלף שקל.



משרד האוצר גיבש הצעה לתקציב הכנסת בסך של 457 מיליון שקל לעומת 490 מיליון שקל ב-2008. עם זאת, תקציב הכנסת נקבע בסופו של דבר על ידי הוועדה לתקציב הכנסת ולא על ידי האוצר וההערכות שיהיה יותר מחצי מיליארד שקל.



באוצר הוצע כי תקציב השכר והתנאים של הח"כים יגיע ל-116 מיליון שקל. תקציב גימלאות הח"כים הוא 61 מיליון שקל; התקציב לקשרי חוץ טקסים וקרנות הוא 3.8 מיליון שקל; ותקציב שירותי משרד ליושבי ראש הכנסת לשעבר הוא 300 אלף שקל לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully