וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרקי בורגר ראנץ': לחקור את פז בנוגע לחוב של בורגר ראנץ' כלפיה

עדי דברת

30.10.2008 / 13:22

חברת פז טוענת כי לבורגר ראנץ' חוב של 13 מיליון שקל



מפרקי בורגר ראנץ' מבקשים מבית המשפט לחקור את קבוצת פז בנוגע לחוב של בורגר ראנץ' כלפיה. עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח אליעזר שפלר, המפרקים הזמנים של רשת המזון המהיר הגישו הבוקר לבית המשפט בקשה להיתר חקירת פז בכל הנוגע לשעבוד שנרשם לטובתה, לפיו פז הינה נושה מועדפת. כזכור, פז טוענת כי לבורגר ראנץ' חוב של 13 מיליון שקל.

לבקשה צירף עו"ד ברגרזון מכתב מבא כוחה של חברת פז, שניתן לטענתו באוגוסט האחרון עת מונה למפרק הזמני, לפיו פז מסכימה שברגרזון ייבחן את תוקף השעבוד שנרשם לטובתה. לדברי ברגרזון, הצורך בחקירה נובע משלושה טעמים: הראשון, הסכמה של הצדדים. השני, הצורך לגיבוש הסדר נושים מהיר, הוא נדרש לבדוק את ההסדר עם פז על מנת לקבוע סדרי קדימויות בין הנושים. שלישית, האם יש בכלל תוקף לשעבוד לטובת פז, וזאת על מנת שכספי התמורה לא יעוכבו זמן רב מדי בקופת הפירוק והכינוס.



כזכור, בורגר ראנץ' מונו מפרק זמני וכונס נכסים, לאחר שחברת פז הגישה לבית המשפט בקשות לכינוס נכסים נגד רשת המזון המהיר. זאת, לאחר שטענה שבעלי בורגר ראנץ' לא עומדים בתשלומים לפז בגין רכישת בורגר ראנץ' מידיה. לאחר התמחרות, הודיעה הממונה על ההגבלים העסקיים לפני מספר ימים כי בכוונתה לאשר את המיזוג בין רשת בורגר ראנץ' לבין רשת ברגר קינג אשר הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר במסגרת הליך ההתמחרות.



מפז נמסר בתגובה: "מדובר בשטויות. כל השעבודים של פז תקפים מעבר לכל ספק ופז תקבל את כל הכסף המגיע לה".



-הרחבה בהמשך-

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully