וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריי אינטראקטיב מתרחבת למרות המשבר: מקימה חברה לתמיכה בסטארט אפים

מעיין כהן

30.10.2008 / 13:44

בשנתיים האחרונות עסקה גריי באופן לא פורמלי בתחום וכעת יש בפורטפוליו שלה 7 חברות סטארט-אפ



חברת גריי אינטראקטיב, מקבוצת אדלר-חומסקי, מקימה חברה חדשה לתמיכה וליווי חברות סטארט-אפ בתחילת דרכן. החברה, בשם G-Factor, תעניק לחברות שירותי ייעוץ וליווי בתחום האסטרטגיה, תקשורת שיווקית ויצירת קשרים לחברות בשלבים מוקדמים (סיד ופוסט סיד).



במהלך השנתיים האחרונות עסקה בכך גריי באופן לא פורמלי, וכעת יש בפורטפוליו שלה 7 חברות סטארט-אפ. שתיים מביניהן הן cmining, העוסקת בניטור מידע ברשת אודות מותגים ועיבודו לידי תובנות שיווקיות; ו-mamooz, המפתחת רשת חברתית לאימהות המבוססת על טכנולוגיה של אתרי היכרויות. כי משרד אדלר-חומסקי השקיע בשנים האחרונות במספר סטארט-אפים, ביניהם אתר הווידיאו 5min, פליקסוואגן שעוסקת בלייב וידאו; וקנשו, העוסקת בניהול אוטומטי ואופטימיזציה של קמפיינים.



הקמת החברה הינה חלק ממהלך רה-ארגון כולל שעוברת גריי, במסגרתו תהפוך לקבוצה שתכלול את פעילות גריי אינטראקטיב, G-factor וחברת ה-SEO (שיווק במנועי חיפוש) inlight. לדברי ארדן, בימים אלה מנהלת גריי מגעים לרכישת חברה בינונית לבניית אתרים. "אנחנו מעורבים בעשרות אתרים בשנה, אם ברמת האפיון, העיצוב או ההקמה", אמר. "כעת הצורך במתן שירותי הקמת אתרים גדל, ולכן נראה לנו נכון להרחיב את הפעילות הזאת באמצעות רכישה של חברה קיימת". לדברי ארדן, המהלך לא יכלול פיטורי עובדים, ועם זאת גם לא יגויסו עובדים חדשים.



במסגרת המהלך ימונה שי נטע, סמנכ"ל הלקוחות של גריי אינטראקטיב בשנתיים האחרונות, לתפקיד משנה למנכ"ל וימלא את מקומו של ערן ארדן בניהול השוטף של החברה, יחד עם אורי לברון שהצטרף לפני שנה כמנכ"ל משותף. ערן ארדן, מנכ"ל ומייסד גריי, יתמקד בניהול G-Factor.



לדברי ארדן, "למרות האווירה בשוק, אני מאמין שהשנה הקרובה היא הזדמנות אדירה דווקא להתרחב. זה הזמן לבחון רעיונות שאנחנו מאמינים שיצליחו ולסייע להם לעבור את התקופה הזאת".



נטע מסר כי "זה אתגר גדול לנהל את גריי אינטראקטיב, במיוחד בתקופה הזאת. אני מאמין שהשנתיים הקרובות יעצבו מחדש את שוק האינטראקטיב ושחברות פרסום דיגיטלי שיצעידו את הלקוחות להישגים ויסייעו להם לעבור את התקופה יצאו מחוזקות".



גריי אינטראקטיב הוקמה לפני חמש שנים על-ידי אדלר-חומסקי וערן ארדן. בחברה מועסקים כ-35 עובדים, ועם לקוחותיה נמנים בנק הפועלים, פלאפון, יוניליור, פסגות בית השקעות, גלידות שטראוס, קבוצת בזק, 9000000, צבר תיירות ונופש, קבוצת שלמה, Nike, קבוצת צ'מפיון ומפעל הפיס.



משרד הפרסום אדלר חומסקי הונפק בדצמבר 2007 לפי שווי של 270 מיליון שקל, אולם המניה איבדה יותר מ-40% מערכה, וכעבור כשמונה חודשים הציעו בעלי המשרד, ראובן אדלר ואייל חומסקי, לרכוש את מניות הציבור במחיר הנמוך מזה שלפיו בוצעה ההנפקה. הצעת הרכש התקבלה, והמשרד נמחק מהמסחר בבורסה. ברבעון השני של 2008 רשמה החברה גידול של כ-14.3% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, והן הסתכמו ב-30.4 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-5.95 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully