וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ ברשת

רויטל זילונקה

30.10.2008 / 15:59




זקן ארוך לו



www.biggerbetterbeards.org



באתר המשעשע הזה תוכלו למצוא 10 תשובות ממש טובות לשאלה למה כדאי לגדל זקן. למשל: כל בחורה תרצה לגעת בזקן ולמשש אותו, והוא יקנה לבעליו מראה יותר חכם (בעיקר אם מצטרפת אליו מקטרת). בסוף הרשימה תוכלו לנווט לרשימה הומוריסטית אחרת, שמסבירה על השלבים בדייטינג. שווה הצצה.



בלי ג'אנק פוד



http://bread-and-honey.blogspot.com



סאמר אלן-גיבסון ואליסיה קרייר כותבות יחד בלוג אוכל משובח. באנגלית פשוטה, בציניות ובהומור הן מגישות מתכונים שמאפיינים את המטבח האמריקאי, ומלווים בסיפורים מצחיקים על בני המשפחה שאוכלים ונהנים. בבלוג ניתן למצוא מתכונים לדלעת (עכשיו בעונה, וזה מתאים בול להאלווין), וכמובן שיש גם מתכון מנצח לאמריקן פאי המפורסם. הפוסטים של הבלוג מקוטלגים היטב ברשימה צפופה מצד ימין, וכל המתכונים מלווים בתמונות שיעודדו אתכם לא רק לשפר את האנגלית, אלא גם להצליח בהפקת מנות מושקעות וטעימות.



האוויר שאנו נושמים



www.breathingearth.net



באתר בן עמוד אחד תוכלו לגלות כמה טונות של פחמן דו-חמצני פולטת כל מדינה בעולם. הצבעה עם סמן העכבר על מדינה זו או אחרת תציג בתחתית העמוד מספר מצומצם של נתונים, כמו מה גודל האוכלוסייה שלה וכמה זמן לוקח לתושביה לפלוט 1,000 טונות של פחמן דו-חמצני. מעניין להשוות בין נתונים של מדינות עולם שלישי למדינות מפותחות. בנוסף, האתר מציג את מספר האנשים שנולדו ומתו בזמן שגלשתם בו.



לא רק YouTube



www.vimeo.com



נכון ש-YouTube יש רק אחד, וכך גם מטהקפה. ואולם גם אתרי שיתוף קובצי וידאו פחות פופולריים יכולים להיות כר פורה לסרטונים מהנים במיוחד. באתר זה, המצויד בממשק צפייה נוח וקל לניווט, תוכלו לצפות בסרטונים שאנשים הכינו בבית. כמו בכל האתרים מסוג זה, גם כאן תמצאו את המלצות העורכים ותגובות של הגולשים, ותוכלו להעלות סרטונים משלכם.



אמנות בכחול



www.tinyurl.com/underwa



המגזין Smashing פירסם תצלומים של ז'אנר מאתגר - מתחת לפני המים. צילום תת-ימי הוא אמנות, כך כותבים במגזין, וכראיה מביאים את 50 התצלומים הכי טובים שצולמו בתנאים מימיים. לא מדובר רק בתצלומי טבע של יצוריים תת-ימיים, אלא גם בתמונות אמנותיות למהדרין. הרשימה המפוארת של התצלומים בהחלט מגשימה את ההבטחה, ומציגה תצלומים מרהיבים וייחודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully