וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת לעיר הגדולה בעקבות הבנות

רנית נחום-הלוי

31.10.2008 / 8:16

בתנועה



שם: עדנה סטרוז



עיסוק: פסיכולוגית

מצב משפחתי: גרושה פלוס 2 בנות (22 ו-18)



איזו דירה מוכרת: "אני מוכרת דירה בת ארבעה חדרים בשטח של 105 מ"ר ברחוב קיבוץ גלויות בשכונת בקעה בירושלים. הדירה מעוצבת בסגנון אמנותי-ירושלמי, ועברה שיפוץ בכ-150 אלף שקל לפני כארבע שנים.



"הדירה כוללת רצפת שיש, חלונות אלומיניום, בידודים כפולים, תריסים חשמליים, אינסטלציה חדשה, מנהרת אוויר לאוורור בכל הבית וכן ג'קוזי. בסלון עיצבנו קיר מזכוכית דרכו נשקף נוף יפה של העיר - משכונת בית וגן ועד חומות העיר העתיקה.



"הדירה ממוקמת בקומה הרביעית בבניין בן ארבע קומות ללא מעלית. הבניינים בשכונה עברו שיפוץ במסגרת פרויקט עירוני. הם צופו באבן ירושלמית, וכל בעל דירה קיבל זכויות בנייה להרחבת הדירה בשטח של עד 25 מ"ר. קיימת אפשרות להתקנת מעלית בהסכמה עקרונית של כל דיירי הבניין".



השכונה: "שכונת בקעה היא אחת האיכותיות, הטובות והיקרות בירושלים. מדובר בשכונה המאופיינת בבתים ערבים צמודי קרקע שנבנו לפני קום המדינה. הרחובות שקטים, מלאי ירק ויש מוסדות חינוך רבים. המושבה הגרמנית ואזור התעשייה תלפיות נמצאים במרחק 10 דקות הליכה. מספר בנייני המגורים בשכונה, כמו זה בו נמצאת הדירה, מצומצם, והם מאפשרים לגור במקום יקר במחיר נמוך יחסית".



מחיר מבוקש: 1.15 מיליון שקל.



איך קבעת את המחיר? "קבעתי את המחיר בהתייחס לעובדה שבבניין אין מעלית. בבניינים סמוכים, בהם הותקנה מעלית, המחירים יכולים להגיע לכ-1.3 מיליון שקל".



מדוע החלטת למכור את הדירה דווקא עכשיו? "החלטתי על מכירת הדירה ורכישת דירה חדשה בתל אביב בעקבות מעבר של בנותיי לתל אביב. אחרת לא הייתי עוברת - אני אוהבת את הדירה, את הזיכרונות שאני משאירה מאחור והעיצוב הייחודי שלה.



"כירושלמית שנולדה בעיר, ההחלטה לעבור לתל אביב בהחלט לא היתה פשוטה. בעוד שירושלים היא עיר לא תחרותית ומסבירת פנים עם תחושה משפחתית, בתל אביב יש תחושה של חוסר גבולות. יחד עם זאת, אני רואה את עצמי כבן אדם אמיץ ופתוח להתנסויות. לא שבעתי מירושלים, אבל באיזשהו מקום רציתי להרגיש את הכרך הגדול".



לאיפה תעברי? "רכשתי דירה ברחוב העבודה בלב תל אביב ב-1.4 מיליון שקל".



האם את חוששת מקשיים במכירה לאור המשבר הכלכלי והצפי למיתון? "מי שיותר מדבר על המשבר הם המתווכים, שמשרים אווירת פאניקה ועושים ניסיונות להוריד את המחירים. אני אישית לא מרגישה את זה - אנשים מתעניינים ומגיעים.



"דירות תמיד יהיו נכס בטוח, והתחושה הזו מתחזקת בעיקר בשכונת בקעה. כל דירה כאן תשמור על ערכה, ומחירה אף יעלה. איני מתכוונת להתפשר במחיר בגלל המשבר הכלכלי".



כמה זמן את מציעה את הדירה למכירה? "פירסמתי את הדירה באינטרנט ופניתי למתווכים לפני כחודש. רוב הלקוחות מגיעים מהאינטרנט. אני מניחה שהדירה תישאר בשוק בשבועיים שלאחר החגים".



תחבורה ומדד הפקקים: "מהדירה יש נגישות טובה לתחבורה ציבורית ברחובות בית לחם ודרך חברון, במרחק של כ-10 דקות הליכה. בקרוב גם ייסלל נתיב לרכבת הקלה. ברחוב יש הרבה חניה קרובה לבית. הגישה ברכב פרטי בשעות הבוקר מהשכונה ליציאה מהעיר נמשכת כ-20-30 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully