וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירושלמים לא מרוצים - אבל נאמנים לעיר

ליאור דטל

31.10.2008 / 10:05

סקר גיאוקרטוגרפיה



>> רק 39% מהירושלמים שבעי רצון מעירם, לעומת 48% בממוצע בכל הערים שנבדקו - כך עולה מסקר שביעות הרצון שערך מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם מייצג של 300 תושבי העיר, ובקרב 4,500 נשאלים בכל 15 הערים שנבדקו. בהתאם, שיעור התושבים בירושלים שהביעו אי שביעות רצון מעירם גבוה אף הוא - 28% לעומת 21% בממוצע הערים.

התושבים הביעו אי שביעות רצון מכל הקשור לתחושת הביטחון האישי שלהם ומרמת האכיפה של החוק בעיר - 31% מהתושבים אמרו כי הם אינם מרוצים מתחום זה, לעומת 19.5% בממוצע בערים שנבדקו. 41% מהם הביעו אי שביעות רצון מרמת הניקיון והתברואה בעיר, לעומת 22% בממוצע בערים שנבדקו. 56% מהתושבים לא מרוצים מהיצע מקומת החנייה בעיר לעומת 46% בממוצע הערים, ורק 12% הביעו שביעות רצון מתחום זה לעומת 21% בממוצע הערים.



גם בתחומים אחרים הביעו התושבים שביעות רצון נמוכה בהשוואה לתושבים בערים אחרות. רק 31% מהירושלמים דיווחו על שביעות רצון ממראה העיר - נמוך בהרבה מהממוצע בערים שנבדקו (56%). 33% בלבד מתושבי ירושלים הביעו שביעות רצון מרמת השירות של העירייה לתושב, לעומת 43% בממוצע הערים. 40% היו מרוצים מהיצע מקומות הבילוי בעיר, לעומת 42% בממוצע הערים.



מכל התחומים שלגביהם נשאלו, הביעו הירושלמים שביעות רצון מסוימת רק מתחום אחד: היצע מקומות המסחר בעיר. 73% היו מרוצים מתחום זה, בדומה לממוצע בערים שנבדקו.



למרות כל זאת, כאשר נשאלו התושבים אם היו עוזבים את ירושלים לטובת עיר אחרת, אם היו יכולים, הצהירו 69% מהם כי היו נשארים נאמנים לעירם - שיעור גבוה מהממוצע בערים שנבדקו - 63%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully