וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון של מכירות: צ'מפיון מוטורס מכרה 1,800 מכוניות בשלושה ימים

דניאל שמיל

1.11.2008 / 23:09

סקודה מכרה 701 מכוניות; אאודי רשמה 96 מכירות וסיאט 50 מכירות בלבד



מבצעי המכירות האגרסיוויים עורכים יבואני הרכב השונים נושאים פירות ראשונים. צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן, מדווחת כי קיבלה הזמנות ל-1,800 מכוניות במרתון המכירות שקיימה. מתוך מספר זה, יותר מחצי הזמנות עבור פולקסווגן (917); סקודה מכרה 701 מכוניות; אאודי רשמה 96 מכירות וסיאט 50 מכירות בלבד.



אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, כי "הציבור בישראל המעוניין לרכוש רכב חדש הבין כי דווקא בתקופה הנוכחית קיימות בענף הזדמנויות אטרקטיוויות אשר הופכות את הרכישה לכדאית הרבה יותר".
במסגרת ימי המכירות, חברת הטרייד-אין אוטודיל 35 מכוניות בשיטת "שלם וסע", אחת מהן של מכונית העל אאודי R8, והוסיפה לכך 70 עסקות מכירה של מכוניות משומשות.



תומר דותן, מנכ"ל חברת "אוטודיל" אמר כי "זוהי הפעם הראשונה שבישראל נערך מבצע כזה, שילוב של יבואן רכב המשתמש בחברת טרייד-אין כזרוע שיווקית המציעה עסקת 'שלם וסע' על מכוניות בכלל ומכוניות יוקרה בפרט". דותן הוסיף כי "זה לא מובן מאליו שאדם רוכש אאודי A8 ב-800 אלף שקל ומשלים את העסקה בתוך דקות ספורות, על ידי שיחת טלפון לבנק וביצוע העברה בנקאית, שאפשרה לו לצאת עם מכוניתו החדשה בתוך שעה וחצי ממתחם החברה". המבצע הוארך ביום ויימשך גם מחר (יום א').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully