וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

2.11.2008 / 8:16



ראש הלשכה נגד מערכת המחשוב >> ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יורי גיא-רון, פנה ביום חמישי האחרון להנהלת בתי המשפט ולנשיאת העליון בבקשה להשהות בדחיפות את הטמעת מערכת נט המשפט - מערכת המחשוב החדשה של הנהלת בתי המשפט - ואת פרישתה הארצית בשל בעיות ותקלות קשות במערכת.

הטמעת המערכת החלה בינואר 2007 כ"פילוט" בבית משפט השלום בהרצליה. פנייתו של גיא-רון נעשתה בעקבות מכתב ששלח אליו עו"ד אלי שטרן, יו"ר בפועל של ועדת המחשוב הארצית בלשכת עורכי הדין, ובו נכתב כי יישום נט המשפט ופרישתה הארצית רווי קשיים ו"על גבול הקטסטרופלי". לדבריו, המערכת במצבה כעת "לא רק שאינה משפרת אלא אף מרעה". שטרן מציין כי בבתי המשפט ששעובדים עם המערכת יש פגיעה ממשית ביכולתו של עורך דין לייצג נאמנה את לקוחותיו, ובהליך השיפוטי עצמו. מדוברות בתי המשפט נמסר: "מכתבו של עו"ד גיא-רון התקבל רק עתה. אנו לומדים את תוכנו ונשיב ליו"ר לשכת עוה"ד ישירות".



בסאמט מסייעים בפיתוח תוכנה >> עוה"ד מנחם גורמן, עופר לוונברג ואנדרו לארה ממשרד סאמט, שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות' ייצגו את החברה האמריקאית גלובלוג'יק, העוסקת בשירותי פיתוח תוכנה בארה"ב ובאוקראינה, בעסקה בה רכשה באחרונה את אינטראובג'קט הישראלית, חברת שירותי פיתוח תוכנה באמצעות מרכזים באוקראינה. אינטראובג'קט ייוצגה בידי עו"ד אייל בר-צבי.



בלוקבסטר עוברת לידי NMC >> עוה"ד תמר לוז וטל חלדי ממשרד מ. זליגמן ושות' ייצגו את חברת NMC בעסקה לרכישת פעילות הרשת להשכרת ולמכירת סרטי וידאו, בלוקבסטר, מהשותפות "כפן את ענק" שבבעלות סופרפארם, ידיעות אחרונות ופורום פילם. בלוקבסטר נמכרה ל-NMC בתמורה לכ-3 מיליון שקל. השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully