וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדו"חות: אוסקר גרוס מעלה את ההמלצה לרדוויז'ן ל"קנייה" - אך חותך את מחיר היעד ל-6 דולרים

ניר צליק

2.11.2008 / 11:45

ההמלצה הקודמת למניה היתה "החזק" ומחיר היעד עמד על 7 דולרים


בבית ההשקעות אוסקר גרוס מעלים את ההמלצה למניית ל-"קנייה" מ-"החזק", אך במקביל חותכים את מחיר היעד למניה מ-7 דולרים ל-6 דולרים. האנליסט יונתן קרייזמן כותב כי בית הההשקעות רואה אפסייד במניה, וכי "רדוויז'ן מסובבת את ההגה לכיוון הנכון על ידי פוקוס מחודש בעסקי החברה ושמירה הדוקה על הוצאות התפעול".

על אף שבאוסקר גרוס צופים לחברה הכנסות ברמה של 22.4 מיליון דולר ברבעון הרביעי ו-84.4 מיליון דולר לכל שנת 2008, כמו בתחזית הקודמת, בבית ההשקעות מנבאים כי החברה תפסיד 4 סנטים למניה, לעומת תחזית מוקדמת של איזון ברווח למניה. בנוסף, כותבים בבית ההשקעות כי החברה צפויה להפסיד 32 סנט למניה בכל שנת 2008. באסקר גרוס גם מורידים את תחזית ההכנסות לשנת 2008, וצופים כי החברה תרשום הכנסות ברמה של 91.8 מיליון דולר, ביחס לתחזית מוקדמת של 92.1 מיליון דולר, והפסד של 3 סנטים למניה (Non-GAAP).

בין גורמי הסיכון לחברה מונים באוסקר גרוס את התחרות החריפה למוצרי החברה, ואת הסיכוי שהחברה תפסיד נתחי שוק למתחרותיה, פוליקום ותנדברג, שהן חברות גדולות ממנה. בנוסף, כותבים כי החברה נסמכת על מספר קטן של שותפי שיווק, וכי 33% מהכנסותיה ב-2006 התבססו על הסכם עם , שינוי בהסכמים אלה עשויים לפגוע ברדוויז'ן בעתיד.

רדוויז’ן, המתמחה בפיתוח ובשיווק מערכות לשיחת ועידה בווידיאו על גבי האינטרנט, חתמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 21.6 מיליון דולר, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל, בו עמדו ההכנסות על 20.7 מיליון דולר. החברה רשמה הפסד תפעולי של 4.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות בגין אופציות רשמה החברה הפסד תפעולי של 2.6 מיליון דולר, בהשוואה לאיזון תפעולי ברבעון המקביל.

ההפסד הנקי ברבעון הנוכחי עמד על 4.5 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 200 אלף דולר, או סנט אחד למניה, ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות של 1.7 מיליון דולר בגין אופציות והפסד הון בגין השקעה ב-ARS בשווי 1.1 מיליון דולר, רשמה החברה הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או 9 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.6 מיליון דולר, או 7 סנט למניה, ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully