וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורפק תספק מערכות תדלוק לענקית האנרגיה הרוסית לוקאויל ב-6 מיליון שקל

אבי בר-אלי

2.11.2008 / 13:27

כניסה ראשונה של החברה האם או.אר.טי - לשוק הטורקי



חברת אורפק מערכות (ORPK) הודיעה על חתימת הסכם עם ענקית האנרגיה הרוסית לוקאויל (Lukoil). לפי ההסכם תספק אורפק מערכות תדלוק אוטומטיות עבור תחנות לוקאויל בטורקיה בהיקף של 5.7 מיליון שקל (1.5 מיליון דולר). אורפק הנסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון, מוחזקת בשליטת או.אר.טי טכנולוגיות (60%) הנסחרת בתל אביב. העסקה למעשה משקפת את כניסתה הראשונה של החברה לשוק הטורקי.



לוקאויל פועלת בטורקיה, בין היתר, באמצעות חברת אקפט (Akpet), אותה רכשה באחרונה תמורת כ-500 מיליון דולר, יש לציין כי בעבר בחנה חברת בז"ן מקבוצת החברה לישראל את העסקה. ההזמנה מאורפק תסופק לכ-80 תחנות דלק של אקפט. בחברה מעריכים כי בהנחה שיתקבלו הזמנות נוספות לכל שאר תחנות הדלק שמפעילה אקפט (550), מדובר בפוטנציאל עסקי שהיקפו הכספי נאמד בכ-38 מיליון שקל (כ-10 מיליון דולר).



"כניסתה הראשונה של לוקאויל לרשימת לקוחותיה של אורפק הינה בעלת ערך אסטרטגי רב מעלה, שכן ההזמנה הראשונה בטורקיה פותחת בפני החברה דלת להזמנות המשך מלוקאויל בשוק זה. כמו כן, יוצרת פוטנציאל לקשרים עסקיים עם החברה הרוסית גם במדינות אחרות בהן היא פועלת", אמר היום מנכ"ל או.אר.טי, אלכס מילנר.



אורפק מערכות עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות מתוחכמות לניהול תדלוק וניהול תחנות דלק. החברה הטמיעה את מערכותיה ביותר מ-10,500 תחנות דלק ובכ-2.1 מיליון כלי רכב בכ-30 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully