וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאקלם: ביל גייטס הוציא 2.5 מיליון דולר על ריהוט למשרדו בחברה החדשה שייסד

סוכנויות הידיעות

2.11.2008 / 13:40

גייטס, שפרש השנה מניהולה היומיומי של מיקרוסופט, הקים חברה חדשה בשם bgC3



ביל גייטס, מייסד ענקית התוכנה מיקרוסופט, הוציא 2.5 מיליון דולר על ריהוט יוקרתי למשרדו בחברה החדשה שייסד, bgC3 - כך דיווח בסוף השבוע אתר הרכילות TMZ.



לפי הדיווח, בנוסף ל-2.5 מיליון דולר שהוציא גייטס על שיפוץ משרדו במטה החברה החדשה בסיאטל, הוציא האיש השני בעושרו בעולם 75 אלף דולר על בר-קפה במשרדו. ב-TMZ דווח כי בשל הניסיון לשמור על חשאיות בנוגע למיזם החדש של גייטס, עוברים כל המשלוחים לבניין דרך גלאי מתכות ונבדקים על ידי כלבים משטרתיים.



גייטס, שפרש לפני שלושה חודשים מניהולה היומיומי של מיקרוסופט כדי להתרכז בפילנתרופיה, הקים במארס את bgC3, שתוארה במסמכים רשמיים כמכון מחקר המתמקד בסוגיות טכנולוגיות וחברתיות. בתחילה נקראה החברה קרילון הולדינגס, אך שמה של החברה שונה ביולי ל-bgC3.



מאז שנודע כי גייטס הקים חברה חדשה בחודש שעבר, פרסמו בלוגים טכנולוגיים רבים שמועות והשערות בנוגע למיזם החדש והמסתורי של מייסד מיקרוסופט, שהונו מוערך ב-59 מיליארד דולר. בלוג הטכנולוגיה TechFlash, למשל, דיווח כי החברה אינה יוזמה מסחרית, אלא כלי שהוקם על ידי גייטס כדי לתאם בין תחומי פעילותו השונים ולקדם את עניינו האישי בפריצות דרך מדעיות, בעוד שה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי מדובר בחברת אחזקות שנועדה להעביר תשלומי שכר לעוזריו של גייטס ולפמלייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully