וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nobex הישראלית זכתה בפרס של 150 אלף דולר מקרן הבלקברי

אמיתי זיו

2.11.2008 / 13:43

מלבד הפרס של Nobex זכו עוד שתי חברות זרות בפרס זהה על פיתוחים אחרים



הרבה נחת בשבועות האחרונים לחברות ישראליות מקרן ההשקעות של חברת RIM - יצרנית הבלקברי (BlackBerry) - מלבד חברת WorldMate שכפי שדווח כאן - סיימה גיוס כספים גדול גם מהשקעה של קרן בלקברי. גם חברת Nobex הישראלית זוכה לפרס בשווי של 150 אלף דולר מהקרן.



Nobex זכתה בפרס הכספי בכנס מפתחים של בלקברי שנערך לפני שבועיים בארה"ב תחת השם BlackBerry Developer Challenge. מוצר החברה הזוכה מכונה Nobex Radio Companion, מראה למשתמש הבלקברי איזה שיר מתנגן בכל תחנה מ-2,700 תחנות הרדיו שהמוצר מכסה, ובלחיצת כפתור, נשלח מייל עם פרטי השיר לתיבת הדואר של המשתמש, עם קישור לרכישת השיר בחנות המוזיקה של Apple או Amazon. מלבד הפרס של Nobex זכו עוד שתי חברות זרות בפרס זהה על פיתוחים אחרים.



בנוסף, מעל 100 תחנות רדיו ניתנות להשמעה דרך מכשיר הבלקברי. השמעה של תחנות רדיו תהיה חלק ממנוי חודשי בעתיד הקרוב, ובינתיים מסופקת חינם. מאז הוצאת המוצר, בחודש אפריל השנה, משתמשים בו למעלה מ-90 אלף משתמשי בלקברי, וקצב גידול המשתמשים הנוכחי הוא כ-900 ביום.



Nobex הוקמה בשנת 2007 והיא בבעלות שלושת היזמים הישראלים, גדי מזור, רון מאור ובני יוליוס, שהם יזמיה גם של חברת אונסט הישראלית. החברה רווחית, ולא גייסה הון עד היום.
קרן ההשקעות של RIM מכונה BlackBerry Developer Fund, היא הוקמה במאי השנה והיקפה 150 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully