וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פלקסיקט השלימה סבב גיוס של 600 אלף דולר

פז וייסמן

2.11.2008 / 13:54

החברה פיתחה קטטר תוך ורידי חדשני והודיעה השבוע כי קיבלה אישור סופי של ה-FDA למכירת המוצר



חברת פלקסיקט (Flexicat), אשר פיתחה קטטר תוך ורידי חדשני, הודיעה השבוע כי קיבלה אישור סופי של מינהל המזון והתרופות האמריקאי למכירת המוצר והיא נערכת לשיווקו בארה"ב בראשית 2009. המכשיר שפיתחה פלקסיקט מיועד להחדרה תוך ורידית לתקופה שמעבר ל-3 ימים ומקטין את הסיכוי להיווצרות זיהום באזור ההחדרה. במקביל הודיעה החברה כי השלימה גיוס נוסף על סך 600 אלף דולר. מקורות הגיוס הנוכחי משקיעים שכבר השקיעו בחברה בעבר.



שי עמישר, מנכ"ל החברה, צופה הצלחה למכשיר שפיתחה החברה הצלחה הודות לחיסכון אותו המכשיר מעניק לבתי החולים: "החדרה של קטטר תוך וורידי לתקופה ארוכה דורשת פרוצדורה כמעט ניתוחית המחייבת סטריליזציה מלאה של האזור סביב החולה. חברות הביטוח הרפואי בארה"ב מסרבות להעניק כיסוי לבתי החולים לחולה נגרם זיהום במהלך טיפול ולכן הביקוש בבתי החולים למוצרים בעלי סטריליות גבוהה הוא גדול. המוצר של חברת פלקסיקאט הוא בעל מערכת סגורה המונעת את חשיפת הקטטר. המוצר אינו מצריך פריסת סדינים סטריליים סביב החולה, שכן הוא מגיע עטוף בשרוול סיליקון ומוחדר לווריד מתוך הסביבה הסטרילית".



בארצות הברית לבדה מתבצעות 42.5 מיליון פרוצדורות של מתן תרופות לווריד בשנה ובשאר העולם המספר מגיע סה"כ לכ-200 מיליון פרוצדורות. בתרגום נתונים אלה לכסף, ניתן להצביע על שוק שמגלגל כשני מיליארד דולר בשנה.



חברת פלקסיקט, הוקמה בשנת 2004 על ידי עמישר, רונן רדומסקי ופרופ' פול פרום והינה בוגרת חממת משגב. עד היום גייסה החברה כ-2 מיליון דולר ובין המשקיעים בחברה קבוצת טרנדליינס, קבוצת זייטלמן ממרילנד ארה"ב ומשקיעים פרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully