וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 אלף לקוחות רשת מרפאות שורש שקרסה יוכלו לקבל תיקיהם הרפואיים

רוני לינדר-גנץ

2.11.2008 / 15:30

החברה שקרסה לפני חצי שנה הגיע להסדר עם משרד הבריאות לפיו החלוקה תחל בימים הקרובים



לקוחות רשת מרפאות שורש, שקרסה לפני חצי שנה יוכלו לקבל את התיקים הרפואיים שלהם: המנהל המיוחד של רשת שורש שירותי בריאות, עו"ד איתן ארז, הגיע להסדר עם משרד הבריאות, לפיו בימים הקרובים תחל חלוקת התיקים הרפואיים לכ-300 אלף לקוחות הרשת.



לפני כחצי שנה נכנסה רשת מרפאות שורש, שמנתה מעל 20 סניפים והעסיקה 450 עובדים, להקפאת הליכים, לאחר שנקלעה לחוב של כ-70 מיליון שקל. הרשת סיפקה שירותים בתחומי רפואה שונים, כולל טיפולי שיניים, אסתטיקה פלסטית, הסרת שיער בלייזר, ניתוח עיניים בלייזר ועוד. במהלך תקופה זו לא יכלו לקוחות החברה לקבל את התיקיהם הרפואיים, שהיו מפוזרים על פני 20 סניפים, למעט במקרים נדירים בהם בוצע חיפוש מיוחד אחר תיק ספציפי.



עו"ד ארז, שמונה כמפרק הזמני של הרשת דרש להעביר את התיקים למשרד הבריאות מאחר ולטענתו "בקופת הפירוק אין מספיק כסף לממן את אחסון התיקים וחלוקתם". לפי הסיכום בין הצדדים, פרויקט חלוקת התיקים הרפואיים יבוצע על ידי מנהל מיוחד, וימומן על ידי משרדי הבריאות והחינוך. לקוחות אשר טופלו באחת ממרפאות רשת שורש מוזמנים לפנות לחברה לניהול ארכיונים באמצעות מספר פקס 04-8424017 (תוך ציון פרטי הפונה לרבות טלפון) או בטלפון 052-3861930 ולקבל את תיקם הרפואי ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully