וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סקיור פרמצבטיקה תתחיל בניסוי שלב שלישי למוצר Femarelle

פז וייסמן

2.11.2008 / 15:43

המוצר מטפל בתופעות גיל המעבר אצל נשים ומסייע במניעת התפתחות המחלה של אוסטאופרוזיס (בריחת סידן מהעצם)



מינהל התרופות האמריקאי FDA, אישר לחברת סקיור (Se-Cure) מסלול ישיר ל-Phase III (פאזה שלישית) לתרופת ה-Femarelle, לטיפול בתופעות גיל המעבר. המוצר מטפל בתופעות גיל המעבר אצל נשים ומסייע במניעת התפתחות המחלה של אוסטאופרוזיס (בריחת סידן מהעצם). משמעות האישור היא כי המוצר מצוי כיום במסלול מהיר, ובסופו של תהליך יוכל להפוך לתרופת מרשם בארה"ב בתוך פחות משנתיים וחצי. זאת במקום 7 שנים, כמקובל בתהליך רישוי מלא. בנוסף הקנה ה-FDA אישור למכירתו בארה"ב כתוסף מזון לאורך כל מסלול האישור.



רון גוטרמן, מנכ"ל החברה, מסביר כי החברה משקיעה בפיתוח תרופות ממקור בוטני, כלומר תרופות שמקורן הוא מן הצומח. "מכירת התרופות אפשרית, אף על פי שהחברה לא סיימה את הרישוי המלא של התרופה - זאת הודות לכך שהיא נכנסת לקטגוריה הבוטנית. מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) מאפשר למכור את התרופה תחת הרגולציה של תרופות מרשם מהצומח". עוד הוסיף גוטרמן, כי "כיום התרופה נמכרת בלמעלה מ-12 מדינות תחת קטגוריה של תוסף מזון, או תחת הקטגוריה של תרופה מהצומח. המוצר בא להחליף את ההורמונים הסינטטיים הניתנים היום לנשים בגיל המעבר אשר מאופיינים בפרופיל בטיחות ירוד".



סקיור הוקמה בשנת 97' ומעסיקה כ-100 עובדים. המשקיעים בחברה הם לידר שוקי הון, איילון חברה לביטוח ופדרמן השקעות. כמו כן, לפי מקורות בתעשייה, החברה גייסה כ-5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully