וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסוויי חתמה על הסכם לביצוע ניסוי קליני ב-40 חולי אלצהיימר

יעל פולק

2.11.2008 / 16:23

עוזי סופר: מצב המזומנים של החברה מאפשר להמשיך בניסויים קליניים באפליקציות נוספות


חברת חתמה היום על הסכם לביצוע ניסוי קליני בחולי אלצהיימר עם קרן מחקרים רפואיים של המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי - איכילוב. במסגרת ההסכם, בית החולים איכילוב נטל על עצמו לבצע מחקר רפואי, אשר יבחן את יעילות מכשיר ה-DEEP TMS של החברה בטיפול בבני אדם מבוגרים הסובלים מאלצהיימר.

הניסוי צפוי להיערך ביחס ל-40 חולים, ויבוצע במתכונת double blinded, כולל שימוש במכשיר דמה ביחס לקבוצת ביקורת. זו תהיה זו הפעם הראשונה שייערך ניסוי קליני מוסדר במכשיר החברה לטיפול באלצהיימר וזאת לאחר שבעבר ביצעה החברה טיפול חמלה אחד בחולת אלצהיימר שנחווה בהצלחה.

עוזי סופר, מנכ"ל החברה, אמר כי: "זוהי הודעה משמעותית נוספת של החברה שממשיכה באפליקציות נוספות. מצב המזומנים של החברה מאפשר להמשיך בניסויים קליניים באפליקציות נוספות. אנו עובדים במרץ על תחילת שיווק המוצר באירופה ותחילת ניסוי המולטי סנטר בארה"ב וישראל ובאירופה".

מכשיר ה-DEEP TMS משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המוח. המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully