וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר פוסח על משפחת מוסאיוף: החברה רכשה יהלום גולמי כחול נדיר בגודל 40 קראט בכ-9 מיליון דולר

רויטרס

2.11.2008 / 21:00

עליזה מוסאיוף: אני מאמינה שילמנו מחיר שיא עבור יהלום כחול גולמי



חברה דרום אפריקאית הפועלת מטעמה של מוסאיוף, חברת התכשיטים הבריטית, רכשה יהלום כחול נדיר בגודל 39.19 קראט ב-8.8 מיליון דולר. היהלום הוצע למכירה ביוהנסבורג על ידי חברת הכרייה פטרה דיימונדס. "כחול הוא אחד הצבעים הנדירים ביותר בקרב יהלומים, והיהלום הזה מיוחד עוד יותר בשל גודלו יוצא הדופן" נמסר מפטרה.



עליזה מוסאיוף, מבעלי מוסאיוף, אמרה לרויטרס בשיחת טלפון מישראל ביום שישי כי היא בטוחה שמהיהלום הכחול הגולמי ניתן יהיה להפיק אבן חן מלוטשת יוצאת דופן. "יהלומים כחולים הם נדירים, ונעשים נדירים יותר", אמרה. לאחר ליטוש יהיה גודלו של היהלום 15 קראט.



מוסאיוף סירבה לתת פרטים לגבי המחיר, אך אמרה כי היא מאמינה ששילמה מחיר שיא עולמי עבור יהלום כחול גולמי, וכי היהלום הוא המפואר ביותר בקרב היהלומים הכחולים שהגיעו לשוק הבינלאומי זה 15 שנה.



מוסאיוף צופה כי האבן המלוטשת תימכר בסופו של דבר למשקיע. "אני מניחה שמשקיעים יקנו את היהלום ולא בהכרח אנשים שרוצים לענוד אותו, או להעניקו כמתנה לחברה". למרות המשבר הפיננסי הגלובלי, מוסאיוף מאמינה כי ערכו של היהלום הכחול, הודות לנדירות שלו, ימשיך לעלות, וכי השוק ליהלומים מסוג זה הוא נזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully