וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת טמרס תיירות של זבלודוביץ' תפעיל מלון חדש באשדוד

מאת אורה קורן

3.11.2008 / 7:13

הקבוצה פועלת בהרצליה ובים המלח, וכעת חתמה עם חברת אבו יחיאל על הסכם לניהול המלון; לדברי המנכ"ל, "אנו בוחנים השקעות נוספות"



>> חברת טמרס תיירות, שבבעלות המיליארדר פויו זבלודוביץ', מרחיבה פעילותה בישראל. החברה חתמה החודש על הסכם לניהול מלון באשדוד עם חברת אבו יחיאל. זאת בנוסף להשקעות של טמרס במלונות דניאל בהרצליה ודניאל ים המלח בשלוש השנים האחרונות.

חברת אבו יחיאל מקימה כעת באשדוד מלון סוויטות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. המלון יחל לפעול במחצית השנייה של 2010 ויהיה ברמה של חמישה כוכבים, עם היצע של 113 סוויטות בשמונה קומות. לפי ההסכם בין טמרס תיירות לחברת אבו יחיאל, חברת התיירות והמלונאות הישראלית של הקבוצה תפעיל את המלון לטווח ארוך.



בקבוצת טמרס העריכו כי לאשדוד פוטנציאל גבוה להפוך בשנים הקרובות למוקד תיירות, לאור שורה של נכסים תיירותיים קיימים ומתפתחים בעיר: חוף הים, תשתית כבישים טובה לדרום ולמרכז המדינה, השקעה גדולה בפעילויות תרבות ועלייה במספר המסעדות בעיר. בנוסף ציינו בקבוצה, כי אשדוד נהפכה מוקד לתיירות צרפתית ורוסית.



מנכ"ל טמרס תיירות, רפי ויינר, אמר ל-TheMarker כי "ההסכם לניהול המלון באשדוד מהווה המשך לאסטרטגיית הקבוצה לפתח את עסקי המלונאות שלה בישראל. אנו ממשיכים לבחון השקעות נוספות בתחום בישראל".



טמרס תיירות היא זרוע ההשקעות בתיירות של קבוצת טמרס, שבבעלות המיליארדר הפיני-יהודי פויו זבלודוביץ', המתגורר בלונדון. לטמרס פעילות נוספת בתחום הנדל"ן הכוללת את פארקי ההיי-טק "שער יקנעם" ביקנעם ו"שער הכרמל" במבואות הדרומיים של חיפה, שבהם יותר מ-100 אלף מ"ר של שטחים בנויים להשכרה. לקבוצה אחזקה משמעותית נוספת - 16.5% ממניות כנפיים, בעלת השליטה באל על. בעבר הביעה טמרס עניין בהגדלת אחזקותיה בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully