וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ סופרדריבטיבס מפטר 50 עובדים

גיא גרימלנד

3.11.2008 / 10:33

החברה, הממוקמת במגדלי עזריאלי בתל-אביב, מעסיקה 300 עובדים בארץ ועוד 100 בעולם וחשופה ישירות למצב הכלכלי בארה"ב

הפיטורים מגיעים גם לאחת מחברות הסטארט-אפ הישראליות המבטיחות: חברת סופרדריבטיבס (SuperDerivatives), המתמחה בפתרונות תמחור והערכות שווי של נגזרים פיננסיים. ל-TheMarker נודע כי החברה מפטרת בשעה זו כ-50 עובדים במשרדיה במגדלי עזריאלי שבתל אביב. בסופרדריבטיבס מועסקים כ-300 עובדים בארץ ועוד כ-100 בעולם.

מקור המעורה בפרטים אמר ל-TheMarker כי הפיטורים מתבצעים על רקע צפי להאטה במכירות מוצרי החברה לשוק הפיננסי. סופרדריבטיבס חשופה באופן ישיר למצב הכלכלי בארה"ב, שכן קהל היעד העיקרי שלה הוא השוק הפיננסי. אגב, זו לא הפעם הראשונה שחברת סטארט אפ ישראלית שפונה לשוק הפיננסי נפגעת מהמשבר. קדמה לסופרדריבטיבס חברת אוקטביאן הישראלית שנסגרה לאחרונה ו-40 עובדיה פוטרו.

לצד ההיערכות להאטה בסופרדריבטיבס צופים כי יימשך הביקוש למוצריה בצפון אירופה. בין היתר בתחומים הקשורים בשירותי שיערוך נגזרים מבוססי אשראי, שמחיריהם מאופיינים בעת הנוכחית בתנודתיות גבוהה, ולכן נדרש עבורם שיערוך מדויק. לאחרונה סופרדריבטיבס חתמה על חוזים בסקנדינוויה בהיקף של מיליוני דולרים.

סופרדריבטיבס נוסדה על ידי ד"ר דודי גרשון ומספקת כלים להערכה בלתי תלויה בזמן אמת של נגזרים (אופציות). הפתרונות שלה מכסים טווח של נגזרים הקשורים במטבעות, סחורות, שערי ריבית, ניירות ערך ואשראי. השילוב בין המידע הקיים בשוק לבין המודל להערכת שווי של נגזרים מסייע לבנקים ולחברות לנהל סיכונים ולהעריך תיקי השקעות המבוססים על נגזרים.

בעבר פורסמה הערכה כי סופרדריבטיבס רושמת הכנסות של מעל ל-100 מיליון דולר לשנה והיא עשויה להנפיק בבורסת נאסד"ק לכשהתנאים יבשילו. גרשון אמר בעבר ל-TheMarker "אנחנו בונים חברה שתהפוך לאימפריה ענקית. חברה עם עשרות אלפי לקוחות. כדי להגיע לזה אנחנו צריכים לבנות חברה מסיווית עם עובדים רבים. החלום שלי הוא לא למכור את החברה, אלא לבנות כאן חברת ענק. כפי שטבע שולטת בתרופות הגנריות, כך אנחנו רוצים לשלוט בתחום המסחר באופציות".

  • עוד באותו נושא:
  • פיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully