וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת דו"חות רבעון 3: הראל פיננסים - שופרסל תהנה מרוח גבית בשל חולשת המתחרה שפע שוק

TheMarker

3.11.2008 / 12:46

עוד העריכו בבית ההשקעות כי החברה תציג עלייה של כ-13% בהכנסות ברבעון זה לשיעור של כ-2,891 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-138 מיליון שקל המשקף מרווח תפעולי של כ-4.8%


חברת צפויה לפרסם את תוצאותיה לרבעון שלישי ביום רביעי ה-5 לנובמבר. בבית ההשקעות הראל פיננסים צופים לשופרסל תוצאות טובות המשקפות את חוזקה של החברה בעיקר לנוכח חולשת המתחרה. עוד העריכו בבית ההשקעות כי החברה תציג עלייה של כ-13% בהכנסות ברבעון זה לשיעור של כ-2,891 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-138 מיליון שקל המשקף מרווח תפעולי של כ-4.8%.

להערכת האנליסט ערן יונגר מהראל פיננסים "רמת מחירים גבוהה באופן יחסי לתקופה המקבילה אשתקד תאפשר לשופרסל להציג שיעורי צמיחה נאים לאור עיתוי חגי תשרי אשר מרבית השפעתם אינה נכללת ברבעון זה". כמו כן מציין יונגר כי "מיתוג תת רשת חדשה וירידת קרנה של תת הרשת המתחרה - שפע שוק - במגזר החרדי, יתרמו ברבעון זה לעלייה במכירות החברה".

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי מדד ערך מכירות המזון של רשתות השיווק עלה ברבעון זה בכ-3.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בהראל מעריכים כי לאור פרסום נתוני המכירות של חברת ריבוע נכסים, אשר ירדו בכ-1.6% ברבעון הנוכחי, נהנתה שופרסל ממלוא שיעור הצמיחה ואף מעבר לכך.

שופרסל, שהשלימה במהלך הרבעון את רכישת רשת אלף ואת השקת תת הרשת החדשה יש, צפויה לרשום ברבעון זה הוצאות גבוהות בגין הרכישה ובגין עלויות שיווק ופרסום. הנחות ספקים אשר באו עם המיתוג מחדש ועם הסבת הסניפים יסייעו להערכת בית השקעות להתמודדות עם העלייה בהוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully