וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד הפכה ליונייון מדיה - המנכ"ל אותו מנכ"ל

שמרית סלע

3.11.2008 / 13:36

יוניון תמשיך לרכוש את המדיה למשרדי פרסום נוספים להם רכשה יונייטד



משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי R&Y הודיעה היום על הקמת חברת רכש המדיה החדשה בבעלותו: UNION MEDIA. מנכ"ל החברה יהיה מנכ"ל יונייטד לשעבר, אורן יוניוב. מדובר בחברה כמעט זהה במצבת כוח האדם שלה לחברת יונייטד, שפורקה בימים האחרונים, ואף בשם דומה למדי.



יוניון תמשיך לרכוש את המדיה למשרדי פרסום נוספים להם רכשה יונייטד: טמיר כהן JWT, בריקמן, שטרית מדיה גרופ, שמואל טל וספין שחל. לקוחותיה הגדולים יהיו לקוחות שלמור, בניהם שטראוס ופרטנר, כאשר לקוחות ראובני פרידן יתנתקו בימים הקרובים מהחברה, בניהם קסטרו, מזרחי וכללית - שצפויה להוציא את תקציב הפרסום שלה למכרז בינואר 2009 כחלק מחוק המכרזים, ובכך אולי להיפרד מראובני פרידן לאחר 5 שנות פעילות משותפת.



כזכור, לפני כחודשיים הודיעה הרשות להגבלים העסקיים, בראשות רונית קן, לחברת יונייטד - חברת רכש המדיה לשעבר שהייתה בבעלותם המשותפת של שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן - על כך שאינה מאשרת את המשך הפעלת החברה. זאת בטענה כי קיומה פוגע בתחרות בשוק הפרסום. מאז החלו מאבקי כוח שכללו תביעות משפטיות וחילופי דברים בתקשורת בין שלמור לפרידן. פרידן האשים את שלמור ויוניוב בקשירת קשר מאחורי גבם, לגרימת פירוקה של יונייטד ולגזל חברה על ידי הקמת "יונייטד ב'"- חברה שתהיה דומה כמעט לחלוטין במבנה הארגוני שלה ליונייטד ותטפל בחלק גדול מלקוחותיה, וזאת מבלי לשלם לראובני פרידן עבור רכישת חלקם ביונייטד.



בנוסף, ביקשו פרידן וראובני מבית המשפט לאסור על יוניוב לעבוד בחברה שמקים שלמור, בטענה כי זה מנוגד להסכם המייסדים של יונייטד. שלמור הגיב ואמר כי מדובר בבקשה שאין לה כל יסוד, לא מבחינה משפטית ולא מבחינה עובדתית. בנוסף הגישו גם שלמור וגם יוניוב תביעה בגין הוצאת לשון הרע נגד פרידן על שלל התבטאויותיו בתקשורת בנוגע לפרשה. עוד הצהיר שלמור כי מדובר במהלכים שמניע אילן שילוח דרך פרידן, על מנת למנוע הקמת חברת מדיה חזקה מטעם שלמור שתתחרה ביוניברסל של מקאן אריקסון.



גם ראובני-פרידן נערכו למועד פירוקה של יונייטד והקימו חברת מדיה חדשה בשם מרקיורי, בהנהלתו של איש המדיה הותיק ישראל דאימנט, מנכ"ל חברת רכש המדיה מיוז עד לפני חודשים ספורים. אף על פי שפעילות רכש המדיה תפסה את מקומה באופן נפרד בכל אחד מהמשרדים, המאבק המשפטי בין השניים עדיין פתוח ונמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully