וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי אישר למפרק גו נטוורקס להעסיק עשרה עובדים

הילה רז

3.11.2008 / 13:44

המפרק טען כי העובדים נחוצים להעברת הידע אם החברה תימכר



בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר באחרונה את בקשת המפרק הזמני שמונה לחברת גו נטוורקס להמשיך ולהעסיק רשימה חלקית של עובדים בחברה הנמצאת בהליכי פירוק. זאת לאחר שכונס הנכסים הרשמי הסכים לבקשה.



גו-נטוורקס מפתחת טכנולוגיות תקשורת אלחוטית כמו WiMax ו-WiFi. לפני כחודש הגישה נקסטווייב, החברה האם של גו נטוורקס, בקשה למנות לגו נטוורקס מפרק בעקבות חובות בהיקף של כ-6.2 מיליון דולר, העולים במידה ניכרת על שוויים המוערך של נכסיה.



בשבועות האחרונים פיטרה גו-נטוורקס את הרוב המוחלט של עובדיה ובמקביל ניהלה מגעים, שלא הבשילו, למכירתה לאלווריון. הבקשה להמשך העסקה העובדים הוגשה לפני כשבוע על ידי עו"ד שאול קוטלר ממשרד קוטלר הררי, שמונה על ידי השופטת ורדה אלשיך כמפרק הזמני לחברה. בבקשתו מציין קוטלר כי עשרת העובדים שהוא מבקש להעסיק, חלקם במשרה חלקית, מהווים את הליבה של המידע הנחוצה לפעילות החברה. לדברי קוטלר, העסקת העובדים נדרשת לצורך הכנת מסמכים לעריכת המכרזים שיאפשרו את העברת הידע לידי המשקיע או הרוכש. עובדים אחרים נזקקים למפרק לצורך סיוע בהערכת השווי החברה.



קוטלר מציין כי ההליך הנכון במקרה זה הוא הכנת הערכת שווי ויציאה למכרז בינלאומי כדי למצוא משקיע או רוכש לפעילות החברה. לדבריו, כבר פנו אליו גורמים מהארץ ומחו"ל שהביעו עניין ראשוני ברכישת החברה והידע. על פי הבקשה, החברה מכרה ברבעון הראשון של 2008 מוצרים בסך כ-3 מיליון דולר ויש בידיה מלאי מוכן למכירה של מוצרים בשווי של כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully