וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור החמיצה את תחזית האנליסטים: רשמה הפסד נקי של 8.5 מיליון דולר

שמואל שוסטר

3.11.2008 / 15:38

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור: "אנו יותר ממחויבים להחזיר את החברה לרווחיות"


בדומה לרבעונים האחרונים, גם ברבעון השלישי של 2008 פיספסה , את תחזית האנליסטים ודיווחה על הפסד רבעוני חד מהצפוי. הגידול המתון בהכנסות לא הספיק בכדי להיטיב את מצבה הפיננסי של מפתחת הפתרונות לניהול עומסים באתרי אינטרנט.

בשורה העליונה רשמה רדוור הכנסות של 23.5 מיליון דולר - גידול של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות ב-23 מיליון דולר. במקביל לגידול בהכנסות, רשמה החברה גם זינוק של 18% בהוצאות הפיתוח, שטיפסו ל-6 מיליון דולר.

בשורה התחתונה הסתכם ההפסד הנקי של רדוור ב-8.5 מיליון דולר, או 44 סנט למניה. זהו גידול חד של 220% לעומת הפסד נקי בסך 2.6 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השלישי של 2007 - וכפליים לעומת תחזיות האנליסטים, שצפו הפסד של 21 סנט למניה בלבד.

בניכוי הוצאות בלתי מוחשיות ורישום של תגמול מבוסס מניה (אופציות להנהלה ולעובדים), הסתכם ההפסד הנקי של החברה ב-4.3 מיליון דולר, או 22 סנט למניה. זאת, בהשוואה להפסד של 5 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, ברבעון הקודם - והפסד של 1.2 מיליון דולר, או 6 סנטים למניה ברבעון המקביל אשתקד.



בסיום הרבעון, הכילה קופת המזומנים של רדוור 137.4 מיליון דולר במזומן ובשווי מזומן.

"אנו יותר ממחויבים להחזיר את החברה לרווחיות", אמר רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור. "אנו בטוחים באסטרטגיית "לפי הביקוש" שלנו, המספקת פתרונות בעלי ביצועים גבוהים על בסיס המודל של "שלם ככל שאתה מתרחב", שמאפשר ללקוחותינו לנהל את תשתיות ה-IT שלהם באופן יעיל וחסכוני יותר".

במהלך הרבעון האחרון רכש המשקיע המיליארדר ג'ורג' סורוס באמצעות קרן ההשקעות שבבעלותו, נתח של 6.13% ממניות חברת רדוור הישראלית, שהוקמה על ידי משפחת זיסאפל. ממסמכים שהגישה סורוס פאנד מנג'מנט לרשות לני"ע בארה"ב (SEC) עולה כי בבעלות החברה כ-1.12 מיליון מניות רגילות של רדוור.

מתחילת השנה, איבדה מניית החברה 55% מערכה והיא נסחרת כעת במחיר של 6.31 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של 115 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully