וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אישר הרחבת העיקול על נכסי גאידמק

עדי שמחוביץ' ודור בלך

3.11.2008 / 17:39

ההרחבה ניתנה בעקבות בקשה דחופה שלויליגר. כוללת את זכויותיו בבית"ר ירושלים ובחברות נוספות. גאידמק יגיש תביעה נגד השניים

בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר היום הרחבת העיקול על נכסיו של גאידמק. צבי ויליגר, באמצעות עו"ד צביקי פירון ודנה יאראק ממשרד מ.פירון, הגיש הבוקר בקשה דחופה להרחבת העיקול בנימוק, כי צו העיקול שכבר ניתן על ידי בית משפט על נכסיו וזכויותיו של גאידמק אינו מכסה את סך ההתחייבויות כלפי ויליגר. על כן, לטענת ויליגר, נדרש צו עיקול "על מנת שלא תעשה כל דיספוזיציה בנכסים הנוספים של המשיב, אשר קיומם נתגלה כעת".

צו העיקול הורחב לגבי זכויות קיימות או כספים העומדים לרשותו של גאידמק, כולל אלו בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים.
כן כוללת ההרחבה עיקול זכויותיו – לא כולל מטלטלין – בחברות: כ.א.ן תקשורת מקומית בע"מ, איי. ג'י. בי אינטרנשיונל אחזקות בע"מ, בית היידן בע"מ, בית בירושלים הר חומה בע"מ, בית זיו ירושלים בע"מ, בניין בית ספר לאחיות בע"מ, ובעמותת ביקור חולים הוספיטל (בפירוק).

העיקול כולל גם את זכויותיו של גאידמק הרשומות במנהל מקרקעי ישראל, מחוז ירושלים, בלשכת רישום המקרקעין בירושלים ובקרתא חברה לפיתוח מרכז ירושלים בע"מ.

ביום שלישי יגיש גאידמק תביעה נגד אורי שני וצבי ויליגר. "הם נוכלים ו-ויליגר הוא פושע מורשע. כשיסתיים המשפט, שניהם יהיו בכלא", אמר גאידמק לאחר הפסדה של בית"ר ירושלים להפועל תל אביב. "הטעות שלי, מאז שהגעתי לישראל, היא שסמכתי על אנשים. לא לקחתי דבר מאף אחד, ורק נתתי. אני רוצה לקרב את הישראלים בחזרה ליהדות, זו מטרתי, אך משהגעתי לישראל ועד היום, לא פגשתי אדם אחד הגון, אבל זה העם שלי ואין מה לעשות. אמשיך לתרום ואמשיך לבטוח ביהודים. כזה אני. אם לא אוכל לסמוך על אנשים, אין טעם לחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully