וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בייצוגית נגד טרה: למשך חודש תעניק הנחה בסך 9% ליוגורט YOU

הילה רז

3.11.2008 / 19:04

התביעה הייצוגית בעקבות הטעיית הצרכנים לחשוב שהמוצר כלל אומגה 3, למרות שהרכיב הוסר בגלל הפסח



חברת מילקו (טרה) תעניק הנחה בשיעור ממוצע של 9% מהמחיר הרגיל של המוצר יוגורט YOU למשך 30 יום. כך על פי פשרה שהושגה היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ההנחה למשקה יוגורט בנפח 250 מ"ל, שמחירו הקימעוני הוא 3.62 שקלים תעמוד על 30 אגורות. ההנחה למשקה יוגורט בנפח 750 מ"ל, שמחירו הקימעוני עומד על 9.53 שקלים, תעמוד על 90 אגורות.



עוד הוסכם כי התובעים המייצגים, מיקי ויהודית חובה, יקבלו גמול בסך 150 אלף שקל ושכר טרחת עורך דינם, אביגדור פלדמן, יעמוד על 50 אלף שקל. התביעה הייצוגית הוגשה לפני כשנה וחצי ובמסגרתה נטען כי טרה הטעתה את לקוחותיה לחשוב כי יוגורט YOU ששווק בפסח 2007 הכיל אומגה 3, אף שבפועל רכיב זה הוסר מהמשקה באותה תקופה. טרה טענה בתגובה כי משקה היוגורט שווק ללא אומגה 3 למשך שלושה שבועות בלבד בפסח, כי הכיתוב "ללא אומגה 3" הופיע על גבי הבקבוק במיקום אסטרטגי וכי רוב הלקוחות אינם רוכשים את המוצר בשל רכיב האומגה 3.



הנזק אותו העריכו התובעים היצוגיים עמד על 50 אלף שקל. על פי הבקשה המשותפת לאישור הסדר הפשרה, טרה - שיוצגה על ידי עו"ד ירון רייטר - העריכה כי טענותיה בתיק מבוססות אך למול גובה ההוצאות המשפטיות המשוער החליטו הצדדים לחסוך בהוצאותיהם המשפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully