וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש ישראל מציעה למשקיעים להחליף סדרות אג"ח

מאת אתי אפללו ומיכאל רוכוורגר

4.11.2008 / 7:00

החברה מציעה לבעלי האג"ח המוסדיים להחליף סדרות של החברה הבת ב-400 מיליון שקל באג"ח של בריטיש ישראל



>> חברת הנדל"ן בריטיש ישראל מבקשת לבצע החלפה של שתי סדרות אג"ח של החברה הבת אזו-ריט בהיקף של כ-400 מיליון שקל באג"ח של בריטיש ישראל - כך נודע ל-TheMarker.

אזו-ריט היא חברה פרטית בבעלות בריטיש ישראל, והיא הנפיקה אג"ח לא סחירה לגופים מוסדיים בהיקף של 400 מיליון שקל בשתי סדרות - סדרה 6, שהריבית על האג"ח היא 6.1% וסדרה 5, שבה הריבית על האג"ח היא 6.3%.



בבריטיש הציעו באחרונה לגופים המוסדיים שרכשו את האג"ח של אזו-ריט להמיר את האג"ח באג"ח סחירה של חברת בריטיש ישראל באותם תנאים (ריבית, מח"מ וכדומה) של האג"ח שבידיהם.



ביום חמישי תתכנס אסיפת בעלי האג"ח של אזו-ריט ובה יחליטו המוסדיים אם להיענות להצעה. טל גינצבורג, סמנכ"ל הכספים של בריטיש ישראל, אמר אתמול: "כאשר ביצענו את ההנפקה האחרונה של בריטיש ישראל הבטחנו הבטחה ג'נטלמנית למוסדיים כי נעשה מאמץ להמיר את האג"ח של אזו-ריט לאג"ח סחירות של בריטיש ישראל לטובת שיקולי נזילות שלהם. ההמרה נעשית באותם תנאים, ואמנם אנחנו מעדיפים שיהיה אג"ח רק בבריטיש ישראל ולא גם בבריטיש ישראל וגם באזו-ריט.



"ואולם מבחינתנו אנחנו נפרע גם את האג"ח הזו וגם את האג"ח הזו - כך שמבחינת פירעון אנחנו אדישים בין החלופות. כמה ימים לפני כינוס האסיפה איננו מעריכים שיהיה הרוב הדרוש להיענות להצעה, מכיוון שהמצב משפיע על המוסדיים. עתה הם חשדניים, מעדיפים לא לעשות שינויים ולהישאר קרובים יותר לנכסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully