וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת המכירות וההפצה של SAP בישראל הקפיצה את הרווח הנקי של נס ל-16.1 מיליון דולר

מאת שמואל שוסטר

4.11.2008 / 7:47

לאחר שאיבדו 43% מערכן מאז אוגוסט תבצע נס רכישה חוזרת של מניותיה בהיקף של 4 מיליון דולר



>> גידול בהכנסות של נס טכנולוגיות ורווח שרשמה ממכירת הנציגות המקומית של סאפ הביאו את החברה לרשום רווח נאה ברבעון שבו מרבית חברות הטכנולוגיה וה-IT מתקשות להציג גידול. נס מספקת שירותים ופתרונות מחשוב וטכנולוגיות מידע.



נס סיכמה את הרבעון השלישי של 2008 עם הכנסות של 164.1 מיליון דולר - גידול של 18% לעומת הרבעון המקביל ב-2007. הרווח התפעולי הסתכם ב-23.1 מיליון דולר. אמנם מדובר בעלייה של 157% בהשוואה לרבעון המקביל, אך יש לזכור כי 19.4 מיליון דולר מתוכה התקבלו ממכירת חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל, כך שיש לראות בגידול אירוע חד-פעמי.

בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי ב-16.1 מיליון דולר, או 41 סנט למניה - עלייה של 121% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2008, בניכוי רווח תפעולי בגין מכירת חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל, הוצאות וחיובים אחרים, הוצאות בגין הענקת אופציות לעובדים והפחתה של נכסים בלתי מוחשיים, הסתכמו ההכנסות ב-167.3 מיליון דולר - עלייה של 21% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי הסתכם ב-9.4 מיליון דולר, או 22 סנט למניה - צמיחה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל. עם סיום הרבעון החזיקה נס במזומן ושווי מזומן בהיקף של 80.4 מיליון דולר.



"הסערה הכלכלית בעולם לא קילקלה את הרבעון הטוב שלנו. עסקי הליבה שלנו היו טובים מאוד ברבעון השלישי, והם מושתתים על בסיס איתן", אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "האסטרטגיה שלנו, המבוססת על ביזור גיאוגרפי וגיוון עסקי, הוכיחה את עצמה. שיעור ההכנסות שמקורן בארה"ב מתוך כלל הכנסותינו הוא נמוך יחסית, וחלק גדול מהן מגיע מתקציבי מחקר ופיתוח תוכנה ולא מתקציבים של פעילות IT. עסקי הליבה שלנו - Ness SPL, נס אירופה, TSG ונס ישראל - עמדו בציפיותינו או אף עלו עליהן, ואנו מאמינים שלמרות האופק הגלובלי הקודר נמשיך לצמוח ב-2009".



נס טכנולוגיות צופה הכנסות של 175-185 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008 ורווח נקי למניה (בניכוי הוצאות בלתי מוחשיות) של 24 עד 31 סנט למניה - נמוך מתחזיות האנליסטים שצפו רווח ממוצע של 37 סנט למניה. במקביל לפרסום הדו"חות ולאחר שאיבדה 43% משוויה מאז אוגוסט, הודיעה נס כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית לרכישה עצמית של עד 4 מיליון מניות רגילות, או כ-10% מהמניות המונפקות, ב-12 החודשים הבאים.



בתגובה לכך אמר אהרון פוגל, יו"ר מועצת המנהלים של נס טכנולוגיות, כי "אישורו של הדירקטוריון לתוכנית הרכישה העצמית של המניות משקף את האמון שלו בסיכויי הצמיחה ארוכת הטווח של נס, ובמחויבותה של החברה להגדיל את הערך לבעלי המניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully