וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: אני ישן טוב בלילה ולא בורח לאף מקום

יניב קובוביץ'

4.11.2008 / 9:39

"כל מי שחתום בבית"ר לא צריך לדאוג לשכר שלו. לצו אין שום משמעות. אתבע את מי שמנסה ללכלך את שמי"

"אני יכול להגיד בצורה חד משמעית לכל האוהדים ולכל מי שקשור לבית"ר ירושלים שלא יתרגש מהעיקול של בית המשפט". כך הצהיר אמש ארקדי גאידמק לאחר משחק ההפסד 0-2 להפועל תל אביב והידיעה על כך שהוטל צו עיקול על הקבוצה, ולאחר מכן פצח במונולוג ארוך. "אין לצו כל משמעות ואותי זה לא מטריד. אני ישן טוב בלילה ואני מקווה שכולם יכולים לישון טוב בלילה. אני לא בורח לאף מקום. אני פה כבר שלוש שנים ואני מתכוון להיות פה עוד הרבה שנים. אתם פשוט כל פעם מחדש מתעסקים עם השטויות האלה".

"כל הסוגייה הזאת נובעת רק מתוך אינטרסים פוליטיים של אנשים רמאים שעושים הכל כדי ללכלך את שמי ומנסים לגנוב ממני כספים שלא מגיעים להם. הם לא יצליחו. אני אוכיח בקרוב בבית משפט שהאנשים האלה, ויליגר וקושניר, הם חבורה של אנשים מפוקפקים שמנצלים את המערכת המשפטית בישראל כדי להסב לי נזקים וללכלך את שמי. אני עוד אוכיח שהם גם מזייפים מסמכים שהם מציגים בבית המשפט שכביכול אני חייב להם משהו.

"אף אחד בבית"ר לא צריך להתרגש כי אין שום משמעות לעיקול של בית המשפט. כל אחד בארץ יכול לגשת מתי שהוא רוצה לבית משפט ולהגיש צו עיקול נגד כל בן אדם - וזה מה שהם עשו. המשמעות היחידה של העיקול הזה זה שאני לא יכול למשוך כספים שנכנסים לקופת המועדון - אם זה ממכירת כרטיסים, חסויות או מכירת שחקנים, אבל אין לזה משמעות מכיוון שבשלוש השנים שאני בבית"ר מעולם לא משכתי שקל מהמועדו ן- רק הוצאתי. אני עדיין יכול לעשות מה שאני רוצה, לקבל כל החלטה כלכלית בקבוצה, ואם אני רוצה למכור את המועדון אני יכול למכור אותו כבר מחר, אבל אני לא רוצה".

"אחרי הבחירות אתפנה לתבוע את האנשים האלה. הבעיה היא שאתם בתקשורת עושים יד אחת עם שלושת האנשים האלה ומספקים להם את הבמה ללכלך את שמי ולנצל את הכספים שלי. אני לא מתכוון להיכנע, בסוף כולם יראו שהצדק איתי".

"כל מי שחתום בבית"ר לא צריך לדאוג לשכר שלו, כולם יקבלו את כל מה שמגיע להם עד השקל האחרון בלי בעיות, אני עומד בכל התחייבויותיי ואמשיך לתמוך במועדון הזה. בשנה הבאה אני גם מעמיד את התקציב הכי גדול בליגה, כמובן שהתקציב בעונה הבאה יהיה נמוך יותר מהתקציב של העונה, אבל הוא עדיין יהיה הכי גבוה בארץ".

אמש, לאחר משחק מול הפועל תל-אביב נכנס גאידמק לחדר ההלבשה כדי לרומם את רוחם של השחקנים ולהרגיע גם בסוגייה המשפטית. "אף אחד פה לא צריך לדאוג לעתיד שלו, את מה שמגיע להם תקבלו", הרגיע הבוס. "התאכזבתי כמוכם מהתוצאה של המשחק, אבל אני מאוד מרוצה מהיכולת שהצגתם. אני גאה בכם ואתם יכולים להרים את הראש".

אתמול הרחיב בית המשפט את העיקולים הזמניים שהוטלו על נכסיו של גאידמק, על פי בקשת בני הזוג צבי ורוית ויליגר. השופט קבע כי הם יחולו על נכסי המקרקעין וזכויותיו של גאידמק בבית"ר ירושלים, בית החולים ביקור חולים, בנק מזרחי-טפחות וביתו של גאידמק בקיסריה, עד לסכום של כ-17 מיליון שקל. השופט דחה את הבקשה להטיל עיקול זמני גם על נכסי מטלטלין הנמצאים בתוך בתיו של גאידמק בירושלים ובקיסריה.

בספטמבר השנה הגישו בני הזוג תביעה בסך של כ-17 מיליון שקל, בה טענו כי העניקו ויליגר לגאידמק הלוואה בסך 16.2 מיליון שקל לטובת חברת אמריס אחזקות, וכי כביטחון להחזר ההלוואה אמור היה גאידמק לרשום לטובתם הערת אזהרה לרישום משכנתא בתוך שמונה ימים. הערת האזהרה עדיין לא נרשמה ובכך הפר גאידמק את התחייבויותיו לפי הסכם ההלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully