וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ג'יי.פי מורגן צ'ייס מבטיח: הבנק ירשום התאוששות מרשימה ב-2010

סוכנויות הידיעות

4.11.2008 / 9:45

לדבריו, שנת 2009 תהיה קשה והמצב בשווקי אסיה יהיה גרוע יותר ממה שחושבים



בנק ג'יי. פי. מורגן צ'ייס צפוי לרשום התאוששות מרשימה ב-2010. כך אמר אתמול מנכ"ל הבנק, ג'יימי דימון, בכנס של 550 מעובדיו בהונג קונג. לדבריו, שנת 2009 עתידה להציב אתגרים קשים בפני החברה. דימון הוסיף כי רכישת הבנקים וושינגטון מיוצ'ואל ובר סטרנס, שנפלו קורבן למשבר הפיננסי, תעזור לביצועי ג'יי. פי. מורגן צ'ייס בטווח הארוך.



דימון הטיל ספק ביכולתן של הכלכלות באסיה לעמוד במשבר החמור ביותר מאז השפל הגדול. "המצב באסיה יהיה גרוע הרבה יותר ממה שאתם חושבים", ציין דימון. "אני לא חושב שאסיה תוכל להימנע מתוצאות המשבר העולמי". למרות זאת, צפוי ג'יי. פי. מורגן צ'ייס להגדיל את מצבת העובדים בהודו ובפיליפינים בשנים הקרובות בשל היותן "צמתים מרכזיים למיקור חוץ (אאוטסטורסינג) של שירותי תמיכה", לדברי דימון.



מנהלים של בנקים בוול סטריט, וביניהם מנכ"ל מריל לינץ,' ג'ון תיין, וסמנכ"ל הכספים של בנק סיטי, גרי קריטנדן, הודיעו בשבועות האחרונים על ירידה חדה ברווחיות הצפויה ב-2009. דימון אמר בשבוע שעבר כי יניח בצד סכומי כסף גדולים יותר כדי לכסות על הפסדי הבנק מהלוואות גרועות. ג'יי. פי. מורגן צ'ייס דיווח לפני כשבועיים על ירידה של 84% ברווחי הרבעון השלישי, ודימון מעריך כי הירידה תימשך גם ברבעונים הבאים. מתחילת השנה, רשמה מניית הבנק ירידה מתונה של 6.7% בלבד.



הביקור של דימון באסיה כלל עצירה בשנחאי, שם הוא נפגש עם המועצה הבינלאומית של הבנק ליומיים של דיונים. בין המשתתפים בכנס היו ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, ושרי החוץ לשעבר של ארה"ב, ג'ורג' שולץ והנרי קיסינג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully