וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העלייה בהיקף השימוש הפס הרחב: ספקיות האינטרנט משקיעות מיליונים במהלך שדרוג תשתיות וציוד

אמיתי זיו

4.11.2008 / 10:28

בזק בינלאומי תקים חוות שרתים חדשה בהשקעה של 25 מיליון שקל; 013 נטוויז'ן תשדרג את ציוד הנתבים שלה



ספקיות האינטרנט הישראליות בזק בינלאומי ו-013 נטוויז'ן, נכנסות למהלכים של שדרוג תשתית וציוד. חברת 013 נטוויז'ן מתחילה בימים אלה מהלך מקיף של שדרוג תשתיות הגלישה בפס רחב, בפרויקט שהיקפו כ-4 מיליון שקלים. בזק בינלאומי מקימה חוות שרתים חדשה בהשקעה של 25 מיליון שקל.



013 נטוויז'ן תחליף את תשתית הנתבים שלה, ועשרות הנתבים של החברה יוחלפו ב-10 נתבים חדשים. "אנחנו מתחילים בתהליך שדרוג רשת הגישה של הלקוחות שלנו בפס הרחב", מסר אריאל פיסצקי, מנהל תשתיות האינטרנט ואבטחת מידע בחברת 013 נטוויז'ן. "אנו צופים אתגר מהשדרוג של בזק לרשת NGN (רשת תקשורת הדור הבא שבזק מקימה) ומעבר של בזק ל-ADSL2, דבר שעשוי להוביל לשדרוג דומה ב-HOT. בקרוב לקוחות בישראל ידרשו חבילות קישור יותר גדולות ואנחנו נערכים לכך מבעוד מועד", אמר פיסצקי.



לדבריו, "כל נושא השירות על גבי האינטרנט יקבל פן חדש עם המעבר מחבילות של 1.5-2 מגה לחבילות של 5 ו-10 מגה ואף יותר. נתחיל לראות שירותים מתקדמים שעד היום לא היו אפשריים על גבי האינטרנט כמו למשל שירותי אבטחה מנוהלים, אנטי-וירוס ופיירול בשירות מרחוק, או למשל שידורי וידאו ברזולוציה גבוהה (HD) או שיתוף וידיאו בין משתמשים. אנחנו נתקין מערכות חדשות שמבוססות על נתבים מרכזיים גדולים, כך שנצמצם ב-90% את כוח המחשוב אבל נגדיל את כוח העיבוד".



המהלך של 013 נטוויז'ן אמור להסתיים עד סוף הרבעון הראשון ב-2009. נכון להיום 013 נטוויז'ן בוחנת במסגרת פיילוט-התקנה, ציוד נתבים של חברת redback שכבר כעת משרת את לקוחות החברה. redback היא חברה בת של אריקסון, העוסקת בתחום הציוד לספקיות אינטרנט.



גם בבזק בינלאומי מבצעים מהלך השקעה חדש. החברה הודיעה כי בשל הביקושים הגדלים היא מקימה חוות שרתים חדשה. החברה מסרה כי "החווה החדשה תקום על שטח של 1000 מ"ר במתקני החברה בפתח תקווה, ובהשקעה מוערכת של 25 מיליון שקל".



חוות השרתים החדשה, שהקמתה תהיה דו שלבית, צפויה לאכלס אלפי שרתים, ומתווספת לחוות השרתים הקיימת של החברה (IDC) שהינה הגדולה בישראל. חוות השרתים החדשה תשמש עסקים שמארחים אצל בזק בינלאומי אתרים או שירותים מנוהלים. "הלקוחות יוכלו ליהנות מגמישות מרבית בניהול רוחבי הפס שלהם ומשורה ארוכה של שירותים מתקדמים", לשון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully