וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות בעקבות דו"חות רבעוניים טובים; פרנקפורט מוסיפה 0.5%

ירון הופמן

4.11.2008 / 11:07

פאריס עולה ב-0.6%; לונדון מאבדת 0.1%; מדד דאו ג'ונס סטוקס 600 הכלל אירופי מאבד 0.1%



בורסות אירופה נסחרות בעליות בעקבות דו"חות טובים של יצרנית הכימיקלים השווייצית קלריאנט AG ורשת הביגוד והאביזרים הבריטית מרקס אנד ספנסר, שהרגיעו את החששות כי ההאטה הכלכלית העולמית תיפגע ברווחי החברות המובילות. בורסת פרנקפורט מוסיפה 0.5%. פאריס עולה ב-0.6%. לונדון יורדת ב-0.1%. מדד דאו ג'ונס סטוקס 600 הכלל אירופי מאבד 0.1%, כשלוש מניות רושמות עליות על כל שתיים שיורדות. המדד האזורי רשם אתמול את העלייה היומית החמישית ברציפות, הרצף המוצלח ביותר מזה שנה.



החוזים העתידיים על מדד S&P 500 יורדים בפחות מ-0.1%, בפתחו של יום הבחירות לנשיאות ארה"ב, כאשר המשקיעים יושבים על הגדר וממתינים לניצחון של ברק אובמה או של ג'ון מקיין, שיקבע את הלך הרוח בשוק בהמשך השבוע.



מניות קלריאנט מזנקת ב-12% ומרקס אנד ספנסר עולה ב-5.6%, לאחר שהחברות דיווחו על רווחים גבוהים מתחזיות האנליסטים. מניית יצרנית המכוניות הגרמנית ב.מ.וו מובילה את הירידות במגזר הרכב עם נסיגה של 4.3%, לאחר שעידכנה כלפי מטה את תחזית הרווח השנתית.



מניית סוויס ריאשורנס מאבדת 7.4% לאחר שחברת ביטוח המשנה השנייה בגודלה בעולם הודיעה על הפסד מפתיע ברבעון השלישי של השנה. רוב מניות מגזר הפיננסים רושמות עליות. סוסייטה ז'נרל עולה ב-3.6%. קומרצבנק מתחזק ב-2%. מניית בנק ברקלייס עולה ב-4.7%.



"ישנן חברות מסוימות שהפתיעו את השוק עם רווחים גבוהים מהצפוי", מסביר דיוויד ביוק, אנליסט מבית ההשקעות BGC פרטנרס מלונדון. עם זאת, הנתונים מראים כי רווחי 812 חברות מערב אירופיות הנסחרות בבורסות, שדיווחו על התוצאות הכספיות מאז ה-7 באוקטובר, ירדו בשיעור ממוצע של 4.2%, ופיגרו ב-3.1% אחרי תחזיות האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully