וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נוקיה מפטרת: יצרנית הטלפונים הסלולריים הגדולה בעולם תפטר יותר מ-600 עובדים במסגרת ארגון מחדש

סוכנויות הידיעות

4.11.2008 / 16:05

נוקיה דיווחה בחודש שעבר על ירידה של 30% ברווחיה ברבעון השלישי של 2008


, יצרנית הטלפונים הסלולריים הגדולה בעולם, הודיעה היום על כוונתה לפטר יותר מ-600 עובדים, רובם ממחלקות המחקר והמכירות, במסגרת ארגון מחדש שתבצע החברה ועל רקע רווחים מאכזבים ותחזיות להאטה בשוק הסלולר העולמי.

מנוקיה נמסר כי 450 עובדים בחטיבת השיווק והמכירות של החברה, 100 מהם מפינלנד, יפוטרו בעקבות הארגון מחדש, בעוד ש-130 עובדים נוספים מחטיבת המחקר יפוטרו גם הם. דוברת מטעם החברה מסרה כי המשרות שיקוצצו הם משרות קבועות, ולא זמניות, וציינה כי מספר העובדים שצוין הוא בגדר הערכה בלבד ותלוי בתוצאות המגעים בין נוקיה לנציגי העובדים.

נוקיה הודיעה היום גם על כוונתה לסגור מפעל בדרום פינלנד, המעסיק 220 עובדים, ולהעבירו לעיר סמוכה. עובדי המפעל יוכלו לעבוד במפעל החדש, או לבקש העברה למפעל אחר באזור הלסינקי, נמסר מהחברה.

, מתחרתה של נוקיה ויצרנית הטלפונים הסלולריים השלישית בגודלה בעולם, הודיעה בשבוע שעבר על כוונתה לפטר 3,000 עובדים, או 4.5% מכוח העבודה שלה, מרביתם בחטיבת הטלפונים הסלולריים של החברה. נוקיה עצמה דיווחה בחודש שעבר על ירידה של 30% ברווחיה ברבעון השלישי, לאחר שמחירי הטלפונים ירדו והנתח של החברה בשוק הטלפונים החכמים התכווץ, וצפתה כי החברה תתמודד היטב עם המשבר בשווקים הפיננסיים וההאטה הכלכלית העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully