וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסדרונות

רוני לינדר-גנץ

5.11.2008 / 6:54




פיינרו מתנצל בפני האונקולוגים



לפני חודש חולל חבר ועדת סל התרופות ד"ר ניקי ליברמן סערה קטנה, כאשר אמר ש"בשנה שעברה במקום 'כוכב נולד', האונקולוגים הרימו תוכנית משלהם - תרופה נולדה.כל אחד התבקש לסמס את הרשימה שלו, ומי שקיבלה הכי הרבה קולות היתה בראש. כשביקשנו לדעת על סמך מה ביססו את הדירוג, לא קיבלנו תשובה ברורה". האונקולוגים, שנפגעו מהאמירה, הגיעו השבוע לוועדת הסל כדי להציג את דירוג התרופות החדש שלהם, וזכו להתנצלות מיו"ר ועדת סל התרופות, פרופ' מנחם פיינרו. פיינרו התאמץ לפייסם ולהשקיט את הרוחות, והבהיר כי ההתבטאות של ליברמן נאמרה מחוץ לדיוני הוועדה ולא משקפת את עמדתה.



בלשר עולמי



ד"ר יורם בלשר, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, נכנס בשבוע שעבר לתפקידו כנשיא ההסתדרות הרפואית העולמית (WMA), בטקס שנערך בסיאול שבקוריאה. בנאום הכניסה שלו התריע בלשר כי המשבר הכלכלי העולמי עלול להרחיב עוד יותר את פערי הטיפול הרפואי בין עניים לעשירים בעולם, וכי גם המחסור העולמי בכוח אדם רפואי צפוי להחריף כזמן הקרוב. "במדינות שבהן ביטוח בריאות מהווה חלק מתנאי ההעסקה, יהיה קשה להימנע מתוצאות הרסניות, במיוחד בעידן של גלי פיטורים", אמר בלשר.



הפרישה של פריש



אורי פריש, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בחברת ג'ונסון & ג'ונסון מדיקל ישראל, פרש מתפקידו, לאחר שמונה שנות פעילות בחברה, מהן חמש בתפקידו הנוכחי. פריש מונה למנכ"ל חברת MMB (Medical Market Bridge), המסייעת לסטארט-אפים רפואיים לחדור לשווקים בינלאומיים מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully