וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש בפסטיבל

TheMarker

5.11.2008 / 6:54



כל ראשי הענף הטלוויזיה: מנהלים, טאלנטים, רגולטורים, מפיקים, אנשי תוכן ושחקנים יעלו מחר בבוקר לראש פינה לפסטיבל השנתי; אבי ניר, מנכ"ל קשת, יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, דורית ענבר טל, משנה ליו"ר הוועד המנהל של רשות השידור, יורם מוקדי, סמנכ"ל HOT, רון אילון, מנכ"ל yes, חיים פרננדס, סגן הממונה על התקציבים באוצר, נגה רובינשטיין, היועצת המשפטית של משרד התקשורת, אילן שילוח מבעלי מקאן אריקסון, רועי מכנס, מנכ"ל משותף באולפני הרצליה, מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השניה, ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ונפתלי גליקסברג נציג איגודי היוצרים. אלה ישתתפו בפאנל הפותח את הפסטיבל, "המפץ הגדול" בהנחיית גיא רולניק עורך TheMarker.

פסטיבל ראש פינה התשיעי לטלוויזיה וקולנוע מתרחב השנה לתחום הדיגיטל והמדיה החדשה. בפסטיבל יתארחו מנהלי המדיות והרשתות, יוצרי תוכן, ראשי אולפנים, חברות מדיה אינטראקטיוויות ויזמים.



עמי גניגר יו"ר משותף בפסטיבל ראש פינה, אמר כי "הפאנל הפותח של הפסטיבל מוציא את הדיונים מחדרי הישיבות ומביא אל הבמה את הנושאים הבוערים ביותר בתחום. בעידן של משבר כלכלי עולמי ובצל הגזירות המרחפות מעל עולם התקשורת, מובילי התעשייה והרגולטורים הבכירים באים לדבר. המפגש מספק הזדמנות חד-פעמית לשמוע את האנשים המשפיעים על במה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully