וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: תקציבי המדיה של פרטנר ושטראוס יעברו במלואם ליוניון

מאת שמרית סלע

5.11.2008 / 6:57



>> יומיים לאחר ההודעה של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי על הקמת חברת רכש המדיה בבעלותו, מסתמן כי שתי המפרסמות הגדולות והמשמעותיות של יונייטד המפורקת - שטראוס ופרטנר - צפויות להפקיד את תקציב רכש המדיה שלהן בידי יוניון החדשה.

תקציב שטראוס הוא כ-20 מיליון דולר בשנה ותקציב פרטנר הוא כ-15 מיליון דולר בשנה. ב-2008 חולקו תקציבי הפרסום של שתי החברות כך ש-60% מתקציב הפרסום של שטראוס טופל בשלמור אבנון עמיחי, 22% בראובני פרידן, 8% בבאומן בר ריבנאי והיתר במשרדים נוספים. ב-2009 צפוי חלקו של באומן בר ריבנאי לגדול על חשבון ראובני פרידן. כמו כן, 60% מתקציב הפרסום של פרטנר מטופל בראובני פרידן, 27% בשלמור אבנון עמיחי ו-13% בתל אביב מוסקווה.



עם זאת, יוניון החדשה הולכת להיפרד מתקציבי המדיה של לקוחות ראובני פרידן, הכוללים את המפרסמות הבולטות בנק המזרחי, ג'ונסון אנד ג'ונסון, יפאורה, קסטרו ושירותי בריאות כללית. מדובר בהפסד של תקציבים בסכום כולל של כ-18 מיליון דולר. עדיין לא ידוע לאן יעבור תקציב המדיה של שירותי בריאות כללית, תקציב גדול מאוד שצפוי לצאת למכרז בעוד כחצי שנה.



הרשות להגבלים עסקיים הודיעה לפני כחודשיים לחברת יונייטד על כך שאינה מאשרת את המשך הפעלת החברה. שלשום הודיעו בשלמור על הקמת יוניון מדיה, שמצבת כוח האדם שלה בנויה מכוח האדם של חברת יונייטד. כמו כן, יוניון תמשיך לרכוש את המדיה למשרדי פרסום נוספים שלהם רכשה יונייטד, בהם טמיר כהן, JWT, בריקמן, שטרית מדיה גרופ, שמואל טל וספין שחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully