וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיל מזדרזת להגיב למשבר סימילאק - יצאה בקמפיין ב-130 אלף דולר

מאת עדי דברת ורוני לינדר-גנץ

5.11.2008 / 6:57

מטרנה התלוננה על הקמפיין בטענה שהמסר עלול לגרום להטעיה בנוגע לגודל החברה



>> המשבר שאליו נקלעה באחרונה סימילאק, בעקבות דיווחים על פעוטות שהקיאו לאחר שלכאורה ניזונו מתחליף החלב סימילאק טופ 3, העיר את המתחרה - החברה מדיצ'י עם המותג המתחרה אופטימיל.

יומיים לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי פתח בבדיקה מעבדתית וחקירה אפידמיולוגית של תחליף החלב סימילאק טופ 3, עלתה חברת מדיצ'י עם קמפיין רחב היקף. בארבעת הימים הראשונים מאז יצא הקמפיין הוציאה מדיצ'י יותר מ-130 אלף דולר על פרסום (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). זאת לעומת 550 אלף דולר שהוציאה מאז השקת המותג ביוני השנה.



מאופטימיל נמסר על עלייתו של הקמפיין הנרחב כי "בכל חודשיים החברה עולה בגל פרסומי. מדובר בפרסומת הכוללת מחקר משתמשות שנערך באחרונה".



המתחרה האחרת, מטרנה, אמנם לא עלתה בקמפיין משלה אך פנתה לרשות השנייה בבקשה להוריד את הקמפיין של אופטימיל. מטרנה טוענת כי המסר שעמו עלתה אופטימיל, לפיו "93% מהאמהות שהשתמשו באופטימיל בוחרות בו שוב", עלול לגרום להטעיה ביחס לגודל החברה בשוק. מאופטימיל נמסר בתגובה: "עצם פנייתה של מטרנה מחמיאה לנו מאוד. המכירות שלנו גדלות מיום ליום בעקבות עבודת נמלים יסודית שאנו עורכים בקרב ציבור האמהות והמגזר הרפואי".



מדיצ'י השיקה את אופטימיל בסוף מאי כשחקנית חדשה בשוק תחליפי החלב, שנשלט על ידי מטרנה של קיבוץ מעברות וסימילאק של פרומדיקו. עד כה, מדיצ'י מבצעת חדירה אטית לשוק תחליפי החלב שנחשב שוק עם חסמי כניסה קשים, בעיקר מאז פרשת רמדיה. זאת על-אף שמקימי החברה, שרגא ברוורמן ויהודית ליבל, היו אלה שבנו את מותג סימילאק בישראל - ברוורמן כמנכ"ל פרומדיקו וליבל כסמנכ"לית השיווק. נתח השוק הכספי של אופטימיל באוקטובר (ללא כולל מכירות בסופר-פארם) הוא 0.3% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully