וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקיות האינטרנט בישראל משקיעות בתשתית חדשה

מאת אמיתי זיו

5.11.2008 / 6:56

בזק בינלאומי תקים חוות שרתים חדשה בהשקעה של 25 מיליון שקל; 013 נטוויז'ן תשדרג את ציוד הנתבים בהשקעה של 4 מיליון שקל



>> ספקיות האינטרנט בזק בינלאומי ו-013 נטוויז'ן, משדרגות תשתית וציוד.

013 נטוויז'ן מתחילה במהלך מקיף של שדרוג תשתיות הגלישה בפס רחב, בפרויקט שהיקפו כ-4 מיליון שקל. 013 נטוויז'ן תחליף את תשתית הנתבים שלה, ועשרות הנתבים של החברה יוחלפו בעשרה נתבים חדשים. אריאל פיסצקי, מנהל תשתיות האינטרנט ואבטחת מידע בחברה, צופה כי בעתיד נוכל לראות שירותים מתקדמים כמו שירותי אבטחה מנוהלים, אנטי וירוס ופיירול בשירות מרחוק, או שידורי וידיאו ברזולוציה גבוהה (HD) ושיתוף וידיאו בין משתמשים.



השדרוג של נתבי הגישה יכלול התקנת מערכות חדשות שמבוססות על נתבים מרכזיים גדולים, "נצמצם ב-90% את כוח המחשוב, אבל נגדיל את כוח העיבוד ובכך נחסוך בחשמל - זה גם הרבה יותר ירוק", מסביר פיסצקי.



גם בזק בינלאומי הכריזה על הקמת חוות שרתים חדשה, שתוקם על שטח של 1,000 מ"ר במתקני החברה בפתח תקווה ובהשקעה מוערכת של 25 מיליון שקל.



החווה צפויה לאכלס אלפי שרתים ומתווספת לחוות השרתים הקיימת של החברה (IDC) שהיא הגדולה בישראל. חוות השרתים החדשה תשמש עסקים שמארחים אצל בזק בינלאומי שרתים, אתרים או שירותים מנוהלים: "הלקוחות יוכלו ליהנות מגמישות מרבית בניהול רוחבי הפס שלהם ומשורה ארוכה של שירותים מתקדמים, בהם אירוח וניהול שרתים, שרתים וירטואליים, גיבוי ואבטחת מידע", נמסר מבזק בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully