וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת נגד איזי פורקס: למי שייכת העין?

מאת אופיר בר-זהר

5.11.2008 / 6:57

הזכיינית מאיימת לתבוע את חברת המט"ח בשל שימוש בסמל דומה לזה של "האח הגדול"



>> זכיינית ערוץ 2 קשת שלחה אתמול מכתב התראה לחברת המט"ח איזי פורקס, שבו היא מאיימת בתביעה בשל העלאת קמפיין תחת הסלוגן "האח הגדול מגיע לעולם המט"ח" ועשיית שימוש בסמל עין, הדומה לזו של "האח הגדול".

הקמפיין המדובר הוא קמפיין אינטרנטי המשודר בעיקר באתרים כלכליים, שעלה לאוויר ביום חמישי. הקמפיין עוסק במכשיר חדש של חברת המט"ח המאפשר לסוחר המט"ח לראות אילו עסקות נוספות מתבצעות באותה העת על ידי סוחרים אחרים בחברה.



במכתב ששלחה קשת לאיזי פורקס נכתב כי "קשת היא בעלת רישיון מחברת אנדמול להפיק ולשדר את התוכנית "האח הגדול" וכן בעלת זכויות ורישיונות בה וביצירות הגלומות בה. נודע לנו כי הנכם עושים שימוש בשם התוכנית, במותג ובסימני האח הגדול במסגרת פרסומיכם. שימוש זה אסור ומהווה בין היתר הפרה בוטה של זכויותיה של קשת, לרבות הפרת זכויות היוצרים והמבצעים, סימן המסחר שלה".



מאיזי פורקס נמסר בתגובה כי "איזי פורקס קיבלה לידה מכתב התרעה מקשת. המכתב הועבר לטיפול ולבדיקת היועצים המשפטיים של החברה".



דוברת קשת, מאיה קרבט, אישרה את הפרטים ומסרה: "קשת רואה בחומרה את השימוש בשם ובסימן התוכנית 'האח הגדול', והדבר מהווה הפרה בוטה של זכויותינו. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לא לאפשר שימוש שאינו מוסכם במותג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully