וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינראקטיב הישראלית חתמה על חוזה גדול בהודו

מאת אמיתי זיו

5.11.2008 / 6:56

החברה תספק לחברת התוכן ההודית IMI Mobile טכנולוגיה לשילוב פרסומות בתוכן סלולרי. העסקה תעשה לפי מודל של חלוקת רווחים, והחברה מצפה להכנסות של יותר ממיליון דולר בשנה הראשונה



>> חברת הסטארט-אפ הישראלית אינראקטיב (innerActive) חתמה על חוזה עם חברת הפצת התוכן ההודית IMI Mobile. אינראקטיב, שמפתחת טכנולוגיה לשילוב פרסומות בתוכן סלולרי דוגמת משחקים ואפליקציות, תספק ל-IMI תוכן משולב פרסומות על בסיס הטכנולוגיה של החברה.

IMI היא ספקית גדולה של תוכן סלולרי, ומנהלת שירותי ערך מוסף סלולריים ב-51 מדינות בעולם. עיקר פעילותה הוא בהודו, שבה החברה מספקת שירותים למפעילות סלולר גדולות, כמו Airtel עם 67 מיליון משתמשים, Tata עם 25 מיליון משתמשים ו-Reliance עם 48 מיליון משתמשים. החברה חשופה בסך הכל ליותר מ-200 מיליון משתמשים בתת-היבשת.



המודל הכספי בעסקה זו הוא חלוקת רווחים מהכנסות פרסום (Revenue share) בין אינראקטיב לבין IMI. מאחר שאינראקטיב מספקת גם פלטפורמה טכנולוגית וגם קטלוג תכנים, היא שומרת לעצמה יותר מ-50% מכל הכנסה. העסקה היא compete-Non בעבור IMI, כלומר החברה ההודית לא יכולה לעבוד עם המתחרים של אינראקטיב. בחברה מצפים להכנסות של יותר ממיליון דולר בשנה הראשונה.



מאינראקטיב נמסר: "ההחלטה לפנות לשווקים המתפתחים מפצה על חוסר הוודאות בשווקים האירופיים. חברות הפרסום והמותגים מחפשות בתקופה זו אמצעי פרסום מדידים ומבוססי ROI (החזר על השקעה), והמדיה הסלולרית אופטימלית לכך. היקף המשתמשים העצום בקרב צרכני התוכן בהודו ובאמריקה הלטינית מהווה הזדמנות אדירה. שיעור החדירה בשווקים המתפתחים הוא מהגבוהים בעולם".



אינראקטיב הוקמה על ידי היזמים זיו אלול ועופר יהודאי ב-2006. הפתרון שהחברה מציעה הוא שתילת פרסום לא פולשני (Non intrusive) כחלק אינטגרלי בתוך תכנים עשירים בסלולר, ובהם משחקים, תוכנות מסרים מיידיים וקטעי וידיאו. הפתרון של החברה אינו משווק למפעילות סלולר, אלא לחברות תוכן חיצוניות, והוא אינו מצריך התקנה פיסית, אלא מנוהל מרחוק.



החברה מונה 13 עובדים, וגייסה עד כה 2.2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. היא נמצאת כעת בסבב גיוס נוסף בהיקף גדול יותר. בשוק הישראלי פועלת אינראקטיב עם חברת לוגיה, זרוע התוכן של סלקום. סלקום מציעה הורדת משחקים חינם - והמשחק ממומן מפרסומת ששתלה אינראקטיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully