וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענתבי ממשיך להשפיע על האג"ח: התל בונד 20 עולה ב-1.1%

נתן שבע

5.11.2008 / 12:26

דלק נדל"ן בתשואה של 94%. איגרות החוב של אפריקה נסחרות במגמה מעורבת. יציבות בשחרים הארוכים

אפקט ידין ענתבי בשוק האג"ח הקונצרניות נמשך גם היום. מדד התל בונד 20 עולה ב-1.1%, התל בונד 40 מוסיף 1.5% ומדד התל בונד 60 מטפס ב-1.3%.

איגרות החוב של דלק נדל"ן ממאנות להתאושש גם היום לאחר ביטול העסקה להחלפת איגרות החוב של חלק מהסדרות בהנחה של עשרות אחוזים תמורת שעבודים. דלק נדל"ן מסדרה ד' מאבדת 2% והתשואה על האיגרת מגיעה ל-94.8%. איגרת החוב מסדרה ה' יורדת 1% והתשואה שם מגיעה ל-50.5%. איגרות החוב של אפריקה נסחרות במגמה מעורבת מירידה של 1% לעלייה של 5.5%. תשואות איגרות החוב של החברה נסחרות ברמה של 37%-31%. איגרות החוב של גזית גלוב עולות עד 2% והתשואה שם נעה סביב 12.5%-12%.

על פי הוראת השעה של האוצר, שפורסמה אתמול, קופות הגמל, קרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים יוכלו לרכוש איגרות חוב קונצרניות בשוק ולהציגן במחיר עלות ולא לפי מחיר השוק. מדובר ברכישות של עד 3% מסך נכסיהן. ההוראה למעשה שיחררה מעט את המחסום הנפשי שהיה לגופים אלה לרכוש נכסים בעקבות החשש שיום-יומיים אחרי המחירים בשוק זה ימשיכו להידרדר ויובילו להפסדים שיבואו לידי ביטוי בסוף החודש.

הוראת השעה עצרה גם את הירידות בשוק האג"ח הממשלתיות שהיו בשבוע שעבר. האיגרות השקליות שומרות על יציבות. האגרות הצמודות מסוג גליל עולות עד 0.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully