וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי פינצ'בסקי מונה למנהל סחר ופיתוח עסקי ב"מעריב"

אופיר בר-זהר

5.11.2008 / 13:06

פינצ'בסקי מחליף את סולי אברמוב אשר הודיעה על פרישתה מהתפקיד לאחר תשעה חודשים שכיהנה בו


"מעריב" הודיע היום על מינויו של אורי פינצ'בסקי לתפקיד מנהל הסחר והפיתוח העסקי בעיתון. פינצ'בסקי מחליף את סולי אברמוב אשר הודיעה על פרישתה מהתפקיד לאחר תשעה חודשים שכיהנה בו. פינצ'בסקי הוא בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. הוא החל את דרכו כאיש מכירות ב"גלובס", שימש מנהל מחלקת המודעות ובהמשך מנהל מסחרי של העיתון, עד לתפקיד משנה למנכ"ל "גלובס" ממנו פרש בשנת 2004, לאחר יותר מ-20 שנה בעיתון. פינצ'בסקי נבחר ב-2003 על ידי איגוד המפרסמים בישראל כאיש השיווק של ינואר.

בארבע וחצי השנים האחרונות שבהן לא עסק בתקשורת פנה פינצ'בסקי לתחומים אחרים, ביניהם פיתוח עסקים פרטיים ומיזמים שונים, בהם מדריך "המקצוענים", ובנוסף עסק באמנות.

פינצ'בסקי מסר: "אחרי הפסקה של ארבע וחצי שנים אני נרגש לחזור לתחום התקשורת והעיתונות, להריח את ריח העיתון שיוצא לדפוס ולעשייה הרבה שבתחום. על עיתון "מעריב" עוברת תקופה לא קלה, המהווה הזדמנות ואתגר עבורי להובילו להצלחה ולהישגים חדשים".

רוני קליינפלד, מנכ"ל מעריב, מסר: "אין לי ספק שפינצ'בסקי, עם הידע הרחב שרכש לאורך השנים וההיכרות שלו את תחום העיתונות יהווה תוספת כוח משמעותית בשוק התחרותי בו אנו פועלים ובאתגרים הרבים העומדים בפני "מעריב" בהשגת היעדים ובהובלתו כעיתון יומי מרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully