וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו בוחנת שני משרדי פרסום -גיתם ויהושוע - לטיפול בתקציב ההשקה של מותג סלולר

שמרית סלע

5.11.2008 / 13:56

המוצר שפיתחה מודו הוא מכשיר טלפון סלולרי זעיר אשר פועל באופן עצמאי



מודו, חברת מכשירי הסלולר הישראלית, בוחנת התקשרות עם שני משרדי פרסום ישראליים לצורך השקת המותג בישראל: גיתם BBDO ויהושוע TBWA. נראה כי בחינת שני משרדים אלו מתקשרת לעובדה כי לשתיהן חברות אם - סוכניות פרסום בינלאומיות. דבר שיכול להוות יתרון למהלך ההשקה העולמית של המותג. עם זאת, לגיתם ישנו יתרון על יהושוע, שכן הוא מטפל בחלק מתקציב הפרסום של סלקום שצפויה להיות הראשונה להשיק את מכשירי מודו.



המוצר שפיתחה מודו הוא מכשיר טלפון סלולרי זעיר, אשר פועל באופן עצמאי ומשמש גם כליבה סלולרית למכשירים שונים. המודו מוכנס אל תוך חליפות סלולריות שונות וכך הופך ברגע למכשיר סלולרי מיועד למוזיקה או מכשיר סלולרי מיעוד לניווט או מותאם לספורט וכן הלאה. מלבד זה המודו יכול להיכנס למוצרי צריכה אחרים כמו נווט GPS, רדיו ברכב, מצלמה וכדומה, ולהפוך אותם גם למכשירים סלולרים.



לאחרונה הודיעה מודו על פיטורים של 54 מעובדיה, אך על גיוס של 37 עובדים חדשים לצורך מרכזי הפיתוח שתקים בגליל ובקרואטיה. מהחברה נמסר בתגובה: "מודו עובדת עם כמה משרדי פרסום וקריאייטיב ברחבי העולם כהכנה למכירת מודו בכמה מדינות בשנה הקרובה. החברה אינה מוסרת פרטים ספציפיים לגבי המשרדים שאיתם היא נמצאת בקשרי עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully