וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דחתה את בקשת מטרנה לעצור את תשדיר הפרסומת של אופטימיל

שמרית סלע

5.11.2008 / 14:21

זאת בעקבות בקשה שהוצאה אתמול על ידי מטרנה לעצור את תשדיר הפרסומת של אופטימיל



הרשות השנייה קבעה היום כי היא דוחה את בקשתה של מטרנה לעצור את תשדיר הפרסומת של אופטימיל. ההחלטה באה בעקבות פנייתה של מטרנה שהגישה אתמול לרשות השנייה בקשה להוריד את הפרסומת החדשה של אופטימיל. במכתב לרשות טענה מטרנה כי המסר שעימו עלתה אופטימיל: "93% מהאמהות שהשתמשו באופטימיל בוחרות בו שוב" עלול לגרום להטעייה ביחס לגודל החברה בשוק.



אופטימיל טוענת כי הקמפיין מבוסס על סקר רחב היקף שערך משרד הפרסום מקאן אריקסון עבורה בקרב לקוחותיה. מהסקר עלה כי 93% מהאמהות שהשתמשו בעבר במוצר מרוצות וחוזרות להשתמש בו. ברשות השנייה נימקו את ההחלטה להתיר את המשך שידור הפרסומת בכך כי בסרטון קיימת כיתובית המציינת את מקור הנתונים וכי מדובר בטענה שבוססה כראוי.



יומיים לאחר שהודיע משרד הבריאות כי פתח בבדיקה מעבדתית וחקירה אפידמיולוגית של תחליף החלב סמיליאק טופ 3, עלתה חברת מדיצ'י עם קמפיין רחב היקף, עליו הוציאה החברה בארבעת הימים הראשונים כ-130 אלף דולר. (מחירים ריאליים - הערכה על פי יפעת בקרת פרסום).



מדיצ'י החלה בשיווק אבקות חלב לפני ארבעה חודשים במטרה להשיג בשנה הראשונה כ-3% משוק אבקות החלב, שנשלט על ידי מטרנה מעברות וסימילאק של פרומדיקו. נתח השוק הכספי של אופטימיל באוקטובר, לא כולל מכירות בסופר פארם, הוא 0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully