וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בתוכן השיווקי מתחזקת: מועצת הכבלים והלוויין מגבירה הפיקוח

מאת אופיר בר-זהר

6.11.2008 / 7:29

רונן אברמסון מונה לראש אגף הפיקוח ובנוסף ימונו שני סגנים, שיהיו אחראים על yes ועל HOT



>> מועצת הכבלים והלוויין מתכוונת להגביר את הפיקוח על ערוצי הכבלים והלוויין. המועצה מינתה באחרונה את רונן אברמסון לראש אגף הפיקוח, ובנוסף ימונו לו שני סגנים שכל אחד מהם יהיה אחראי על פלטפורמה אחת (yes ו-HOT).

אברמסון שימש עד כה ראש מחלקת אישור פרסומות בזכיינית ערוץ 2 רשת, ולפני כן שימש בתפקיד דומה בטלעד. בנוסף להגדלת כמות התקנים באגף, יורחבו גם שעות הפיקוח ויועסקו בקרי צפייה נוספים שמפקחים על התוכניות בזמן אמת. גם הכללים הנוגעים לפיקוח על התוכן יעברו רענון.



התחומים שמחלקת הפיקוח מתמקדת בהם הם, בין השאר, אכיפת האיסור על תוכן שיווקי, מניעת פגיעה בקטינים (למשל, על ידי סיווג לא נכון של תוכניות), פיקוח על הפקות המקור ועל מחויבויות הזכייניות. בתקופה הקרובה אמורה מועצת הכבלים והלוויין לקבל החלטה בנוגע לערוצי הספורט והעברת תכנים מערוצים פתוחים לכאלה שבתשלום, וגם האכיפה על ההחלטות שיתקבלו בעניין זה תיעשה על ידי מחלקת הפיקוח. מקורבים למועצה אמרו כי המחלקה תבצע גם בדיקות סמויות.



יו"ר המועצה, ניצן חן, אמר בתגובה: "בטלוויזיה הרב-ערוצית יש פיקוח הדוק, ולכן יש יחסית מעט הפרות. ואולם יש צורך לעשות התאמות בחלק מן התחומים, ובכללם תוכן שיווקי, כדי שיהיו קווים ברורים בנוגע למה מותר ומה אסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully