וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית המדיה טיים וורנר הביסה את התחזיות: רשמה רווח נקי של 1.07 מיליארד דולר

סוכנוית הידיעות

6.11.2008 / 7:29

עם זאת, החברה הורידה את תחזית הרווח השנתית, בשל הוצאות הנוגעות לארגון מחדש ובעקבות המשבר הכלכלי



>> טיים וורנר, חברת המדיה הגדולה בעולם, הביסה את תחזיות האנליסטים כשדיווחה על רווח גבוה מהצפוי ברבעון השלישי של 2008: החברה רשמה רווח נקי של 1.07 מיליארד דולר, או 30 סנט למניה, לעומת רווח של 1.09 מיליארד דולר ברבעון המקביל שנה קודם לכן.

תחזיות הכלכלנים היו כי החברה תרשום רווח של 27 סנט למניה. הכנסותיה של החברה נותרו כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל ב-2007, והסתכמו ב-11.7 מיליארד דולר - מתחת לתחזיות הכלכלנים.



העלייה ברווח נובעת מגידול בהיקף ההכנסות מפרסום בערוצי הכבלים שבבעלות החברה, ומהצלחתו של הסרט "האביר האפל" מסדרת באטמן. למרות התוצאות החיוביות מהצפוי, הורידה טיים וורנר את תחזית הרווח השנתית, בשל הוצאות הנוגעות לארגון מחדש ובעקבות המשבר הכלכלי.



טיים וורנר היא הבעלים של רשת הכבלים HBO ואולפני הקולנוע וורנר ברדרס. למרות עלייה של 16% ברווחיה של חטיבת הכבלים, הכוללת את הערוצים HBO ו-CNN, הכבידו הפסדים של חטיבת האינטרנט AOL על תוצאותיה הרבעוניות של טיים וורנר. רווחיה של AOL נפלו ב-9% ברבעון, בעקבות נפילה של 17% בהכנסות החטיבה, בשל ההאטה הכלכלית שהובילה לירידה בהכנסות מפרסום. באוגוסט האחרון הודיעה טיים וורנר על כוונתה לפצל את AOL לשתי חטיבות נפרדות עד תחילת השנה הבאה.



רווחיה הרבעוניים של חטיבת המגזינים, הכולת את המגזינים "פורצ'ן" ו"פיפל", נפלו ב-35% ברבעון השלישי, בשל ירידה של 8% בהכנסות מפרסום ועלויות הקשורות לארגון מחדש בחטיבה, שעליו הכריז המנכ"ל ג'פרי ביוקס. במסגרת הארגון מחדש מתכננת החטיבה לפטר 600 עובדים - כ-6% מכוח האדם שלה.



טיים וורנר הורידה את תחזית הרווח השנתית בשל הוצאות הנוגעות לארגון מחדש בחטיבת המגזינים ובעקבות המשבר הכלכלי. החברה צופה כי תרשום רווח של 1.04-1.07 דולר למניה ב-2008, לעומת תחזית קודמת שצפתה רווח שנתי של 1.07-1.11 דולר למניה. עוד צופה החברה כי הרווח התפעולי השנתי שלה יגדל ב-5% ב-2008, לעומת תחזית קודמת שצפתה עלייה של 7%-9% ברווח התפעולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully