וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

013 נטוויז'ן הגישה בקשה לפירוק חברת קונג'י בשל חוב של 1.7 מיליון שקל

מאת הילה רז

6.11.2008 / 7:29



>> 013 נטוויז'ן הגישה אתמול בקשה לפירוק חברת קונג'י, בשל חוב בסך 1.7 מיליון שקל. חברת קונג'י עסקה בייצור, בפיתוח ובשיווק מרכזיות טלפוניה פרטיות, תחת המותגים כוכב ו-013 .AdvancedIP נטוויז'ן הפיצה את מרכזיות הטלפון מתוצרת קונג'י.

לטענת 013 נטוויז'ן, היא העבירה לקונג'י מקדמות בסך 2.3 מיליון שקל במהלך מאי ויוני, בעבור הוצאות והזמנת ציוד. קונג'י סיפקה לה ציוד בשווי של כ-608 אלף שקל, לפני שנקלעה לקשיים כספיים. 013 נטוויז'ן טוענת כי קונג'י הודיעה לה בסוף יולי שחתמה על הסכם עם חברת וויזקום תקשורת, המסמיך את וויזקום להיות המפיצה הראשית של קונג'י בישראל - וכי הועברו לוויזקום כל הזכויות והחובות של קונג'י. לטענת 013 נטוויז'ן, למרות ההודעה סירבה וויזקום להעביר לה את הציוד שעליו שילמה.



013 נטוויז'ן, המיוצגת על ידי עו"ד רונן ברק, מציינת כי הגישה תביעה בספטמבר נגד קונג'י. לטענתה, קונג'י סגרה את משרדיה, הפסיקה את פעילותה - ועדיין לא הגישה כתב הגנה.



013 נטוויז'ן מציינת כי למיטב ידיעתה, לקונג'י חובות לנושים נוספים ובהם חוב בסך 9 מיליון שקל לטלרד נטוורקס, חוב בסך 6 מיליון שקל לפלטרוניקס, חוב של כ-2 מיליון דולר לטלדור, וחוב בסך 600 אלף שקל לצביקה בר. סך החובות של קונג'י לנושיה העיקריים הוא 24 מיליון שקל, לטענת 013 נטוויז'ן.



קונג'י פועלת מ-2002 בפתח תקוה והעסיקה בשיאה כ-180 עובדים בישראל. החברה, שהיתה בקבוצת טלרד, נקנתה ב-2 מיליון דולר ב-2006 על ידי חברת סלדור של איש העסקים אבי וינריב - ששימש כמנכ"ל החברה עד מכירתה לוויזקום. מספר העובדים בקונג'י היה אז כ-80, ובאחרונה היא נמצאת בתהליכי צמצום בכוח האדם. החברה פיטרה את אנשי מחלקת המכירות, שמנתה כעשרה עובדים. ביולי השנה העסיקה קונג'י 55 עובדים, מתוכם כ-40 בישראל.



תגובתו של אבי וינריב לא התקבלה עד סגירת הגיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully