וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדיקל סנטר משפצים - והחשמל נפסק באמצע ניתוחים

מאת רוני לינדר-גנץ

6.11.2008 / 7:29

בתחילת השבוע חזר בית החולים הפרטי לפעילות לאחר שבועות של שיפוצים. מדיקל סנטר: הגיבוי פעל ובטיחות החולים נשמרה במלואה



>> מה קורה בבית החולים הפרטי מדיקל סנטר שבהרצליה? בתחילת השבוע חזר בית החולים לפעילות, לאחר שהושבת לרגל שיפוצים מלפני החגים, אך נראה כי החזרה לשגרה היתה מוקדמת וחפוזה מדי.

לפי דיווחים שהגיעו ל-TheMarker, השיפוצים נמשכים במלוא המרץ מחוץ למבנה ובתוך חדרי החולים המאושפזים לאחר ניתוח. עקב כך אירעה שלשום הפסקת חשמל בעיצומם של ארבעה ניתוחים שהתנהלו במקום, שבעקבותיה הוחלט להשהות את שאר הניתוחים שתוכננו לימים הקרובים עד לסיום בדיקת המקרה ואף להעביר חלק מהניתוחים לבית החולים אסותא.



"הלכנו לבית חולים פרטי ואנחנו מרגישים כמו באתר בנייה. פתחו את בית החולים מוקדם מדי", אמר קרוב משפחה של אשה המאושפזת בבית החולים לאחר ניתוח מסובך. "באמצע הניתוח היתה הפסקת חשמל, כל הזמן יש רעש של קידוחים, פועלים נכנסים ויוצאים מהחדר, מתקינים ידיות ומראות, אין מזגן וגם אי אפשר לפתוח את החלון כי בחוץ יש ריח נורא של זפת. גם המעלית מפסיקה לעבוד מדי פעם".



ממדיקל סנטר נמסר בתגובה כי "אכן היתה ביום שלישי הפסקת חשמל, שבמהלכה אחד הגנרטורים לא עבד, אך במקום שלוש מערכות גיבוי שעבדו והניתוחים נמשכו תוך שמירה מלאה על בטיחות המנותחים. הניתוחים יתחדשו מחר בלא בעיה".



באשר לנושא עבודות השיפוץ, נמסר ממדיקל סנטר כי "התנצלנו בפני החולים על אי הנוחות שנגרמה מהעבודות. המזגן לא פעל למשך שעה וחצי בשל בדיקה של מערכת החשמל, אך כעת אין כל בעיה. נבנה פה פרוייקט ברמה גבוהה ביותר, ולצערי הרב פה ושם עדיין נותרו עבודות, אותן אנו משתדלים לסיים מהר".



מדיקל סנטר הוא בית חולים פרטי הנמצא בבעלות משותפת של יזם הנדל"ן יגאל אהובי, פרופ' יצחק סוארי ושירותי בריאות כללית, שרכשה 40% מבית החולים בתחילת השנה תמורת 16 מיליון דולר, במטרה להתחרות ברשת בתי החולים הפרטיים אסותא, שנמצאת בבעלות המתחרה מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully